header flash

Tuesday, August 4, 2009

:: I'M SOOOOOOOOOOOOOO LOST ::


lost? aku pegi mna? hr tu drive pegi Jusco Perda xde sesat ape pon.. (ceh!! amik kesempatan nak habaq kat satu dunia aku berjaya drive dr parit buntar ke Bukit Mertajam utk 1st time ever... hikhikhik).. dish!!! tumbuk muka sendiri!! suke sgt merepek yg ntah hape2...


k..ape kebenda yang lost? ntah la.. aku pon xtau... tp overall blh la dikatakan i'm lost in my owh world disamping aku menglostkan barang2 disekeliling aku... bila pk aku jadi tension... apekebenda yang hilang?


1) borang2 maklumbalas pencapaian kokurikulum + senarai semak fail kelab/persatuan/PBB yang Pn. Kalsum a.k.a PK Kokurikulum skolah suruh aku selaku Pen. S/U Kokurikulum edar kat guru2 penasihat dah hilang... btimbun2 kertas tu alih2 hilang without a trace.. sbijik mcm cte omputeh kat TV tu la, Without A trace.. bezanya, klu dlm crita, diorg mesti jupe punya, tp aku smpak ke la x jupe..pastu dgn muka kura2 (mcm mna muka kura2? korg byg la sdiri mcm mna muka kura2..x larat nak wat discription kat sini hehehehe)aku pon pi la jupe Pn. Kalsum mtk satu salinan lain.. and again!!! HILANG... atau dlm bahasa omputehnya... i've lost them again... kali ni xdela byk sbb aku mtk selai je la..pastu nak gi ftostat... mmg yg ni aku berani mngaku.. aku misplaced dia... tp tu la.. LOST lagi.. tension rrrrrrrrrrrrrrr... aghr... nape otak aku dah x btol? nape? nape? porkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! (ini bahasa latin ye.. bukan aku sebut porke = daging haram kne samak tu.. clear? ehehehehe)


2) aku kutip buku bdk2 kelas aku... kelas 4T .. 22 org semuanya so ada 22 buah buku la smuanya kan.. dah tanda dah.. tp probnya buku tggl 14 buah jek... 8 buah lagi aku tak dia pgi mna. .. lost without action.. tp aku igt aku dah tanda buku2 tu.. sbb tu aku blh trace yg buku tu hilang bukannya budak x htr.. so skrg aku jd pening.. otak aku dah disfunction ke? buku tu bukannya benda halus... besaq..mmg nampak dgn mata kasar dan ada mass beratus2 gram... tp xkan la kau blh misplaced mcm tu tanpa sebarang memori... adakah aku telah diflash oleh Men In Black.. mmg melampau2 tahap fiksyennya kemungkinan tu... dish!! tumbuk muka sendiri.. merapu lagi... jd skrg..aku btol2 xde idea mna buku2 tu menghilang.. aku dah cari disegenap ceruk yg aku pegi.. mmg xde trace langsung... aku pon dah diselubungi misteri nusantara.. xtau ape tindakan aku nak buat... mmg la aku blh ganti buku diorg..tapi mcm xsanggup je nak soh diorg wat smula... huhu~~.. i'm a bad teacher!! bad teacher!! bad teacher!! bad teacher!! -> tarik2 rambut, gaya2 duk meratib... sambil ketuk kepala sendiri... [GAYA ORG GILA@MENTAL]


so skrg aku xtau..nape aku sgt lost... lost tahap xleh nak ckp mcm mna dah.... huhu~~~ sedih amat bila memikirkan naasib diri yg jd mcm ni.. aku dah jd pelupa ke? brain damage? ke nape? owh.. huhu~~ tension!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! patut mlm ni aku buat lesson plan smpai isnin depan... tp aku sgt down skrg.. memikirkan masalah2 ni.. tension!! tension!!!! agthrrrrrrrrrrrrrrrrrr... pastu esok kau mesti makin tension..memikirkan benda2 yg lost ini disamping tension lesson plan xsiap lagi... agrh!!!!TENSIONNNNNN!!!!!!!! ---> hantuk2 kepala kat dinding dgn harapan esok dpt MC huhu~~..gilos..

1 comments:

HASNIZA IBRAHIM said...

yeay!! buku2 tu dah jupe..xhilang pon..tp budak2 tu dah amik.. dia tgk dah siap tanda so diorg amik... huhu~~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...