header flash

Wednesday, August 5, 2009

:: KEKASIHKU SERU ::

UIK.. ada drama kan tajuk kekasihku seru ni kan? cte hantu kan? iskh... aku xnak la cte psal hantu mlm2 ni.. lgpon, aku xkse benda2 tahyul mcm ni.. cukupla aku tgk budak2 SMAI tu jek... xpyh nak tbawak2 ke umah walaupun 2,3 malam ni aku xleh nak nyanyi lagu indah lelapku sbb asyik tjaga tgh2 mlm berkali2.. huhu~~..

aku hanya nak ckp... tadi Mr AF msg dan kekasihku itu telah menyeru.. "jom puasa esok.. Nisfu Sya'ban ".. hehehehe.. terkedu jap.. aku pon lupe esok nisfu sya'ban (actly aku bkn lupe..aku mmg jenis manusia yg xalert dgn kalendar hijrah... melainkan bulan Ramadhan dan Syawal semata-mata... teruk x aku nih? huhu~~) so bila Mr AF dah ajak puasa..aku yang dlm kpala otak duk mrancang esok kat skolah nak tibai ayam goreng dgn lemon ice pon secara beransur-ansur terpadam.. sebab esok nak puasa hehehehe.. seb baik Mr AF ckp..lu x tlepas Nisfu Sya'ban esok.. thanks Mr AF!!!

actly..aku rsa agak bertuah jgak la mengenali Mr AF... bukan agaka la..tapi memang bertuah... walaupun x kaya, xhansem (hakhakhak... ke hansem? ;p) tp kerohanian tu ada la... pagi2 sejuk jek telinga dgr bunyi ringtone "Love Story".. hehehehe.. Mr AF kejut aku subuh la tu.. ahakz... xde la..kami guna prinsip sape jga dulu...org tu kejut la.. selama 4 tahun ni jgak la mmg pagi2 tu la aktiviti pertama... melainkan klu dua2 tbongkang, maka dua2 orang la subuh dionosour ahakz..

erm..dr dulu lg aku mmg cari lelaki yang berkoerohanian nih.. bkn ape..aku ni pon kdg2 bukannya baik sgt..so nak jgak org yang boleh bimbing aku sikit2... tp xdela smpai nak yg tahap ustaz.. huhu~~ .. bak kta aku dan kawan22 msa sekolah dlu... ni ape yang mngikut pemerhatian kami la.. kawin dgn ustaz, nnt anak rmai... xpun.. isteri rmai.. huhu~~ wallahua'lam...

papepon... jom kita puasa esok ..aku pon mmg nak puasa esok..dah set dah alarm sbb nak bgn sahur... thank kekasihku kerana menyeru.. hehehehe...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...