header flash

Thursday, October 15, 2009

:: HAPPY BIRTHDAY EZRY ::

Hari ni 16 Oktober maka genaplah 5 tahun umur Ezry... hehehehe...sape Ezry?? ezry tu nephew aku..tu yg gambar kat profile aku tu... hehehe..


Happy Birthday Ezry.. !!! hari tu cik sue dah beli kek awal2 kan.. ni ada hadiah, tp cik sue xpos lagi.. alang2 dah tlambat.. biarla lambat terus hikhik.. erm..esok cik sue xbalik KL.. xpelah Ezry potong kek birthday Ezry (sempena wat open house) tanap kehadiran cik sue.. cewah!! bajet aku penting sangat.. aku xde xleh sambut birthday la konon hakhakhak..


kehadiran ezry ni telah mewarnai kehidupan aku..segala keletahnya menjadi hiburan hati.. tapi rasa mcm baru je lagi tgk Ezry duk merangkak..alih2 hari ni dah 5 tahun... huhu~~ actually aku takut... takut dgn waktu... setakat hari ini, ezry masih mcm dulu..periang pot pet pot pet.. aku takut bila Ezry makin besar, Ezry akan jadi pendiam atau dgn erti kata lainnya... jauh dari aku... ye lah..biasa bila dah besar budak akan jd makin pendiam dan wat hal dia sendiri.. huhu~~ hilanglah warna-warna ceria dalam hidup aku nnt =(

untuk ezry...SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-5.. cik sue doa semoga Ezry akan jadi anak yang baik... dan Ezry kekal as my best nephew =).. happy birthday dear.. love you
sooooooooooooooooooooooooooooooooo much !!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...