header flash

Sunday, October 18, 2009

:: NAWAITU BERMASYARAKAT TERBANTUT::


aku sangat busy.... busy dgn mcm2 hal.. tapi penyumbang terbesar kebusyan aku xlain dan xbukan adalah Facebook...dan lebih khusus ialah Farmville ;p oleh sebab itu.. aku tidak mempunyai masa terluang.. smua waktu luang aku diisi dgn aktiviti virtual... what to say... skrg kan zaman cyber hakhakhak..

maka..pagi tadi..aku cuba untuk memecahkan ruyung kebusyan aku itu dgn melakukan aktiviti joging + lepak tepi sungai bersama-sama dgn Mr AF... selepas itu terlintas nawaitu nak menziarahi guru pembimbing aku masa aku praktikal (see..aku siah berukhwahfillah lagi dgn guru pembimbing..xmcm sorang tu.. siap mngamuk dgn guru pembimbing..sungguh kurang etika huhu~~)..sbb aku dgr dia xsihat.. alang2 nak pegi mlawat guru pembimbing aku tu..aku pon pasang nawaitu terus utk pegi melawat Opah, tuan umah msa aku praktikal.. so lps mnonton Twilight tepi sungai..aku ajak Mr AF pegi Econsave carik buah tangan... (xpasal2 kantoi dgn Kak Ma Kalsum kat Econsave..aku sengih je ah )

lepas pilih2 barang..aku pon balik r..so singgah terusu mah guru pembimbing... jenuh aku bagi salam.. xde orang jawab..nak bukak pagar pon xboleh... call xangkat.. so aku pon melangkah longlai pegi kat kreta.. huhu~~ sedikit kecewa hajat nak berukhwah xercapai... dr umah guru pembimbing..aku meneruskan destinasi ke rumah Opah... sama jugak.. bagi salam xde orang jawab.. tekan loceng pon xde bunyi..tp tingkap bukak... nak bkak pagar..pagar auto.. dalam hati "wah..Opah dah pakai gate auto skrg.. cayalah opah" hehehehe... tapi pada msa yang sama sedikit hampa.. hari ni takleh nak mengeratkan ukhwah fillah... huhu~~ apa la nasib... so aku balik umah.. letak brg2 buah tgn tu ats almari.. dgn niat.. "petang esok ah klu rajin aku pi lagi.. ".. semoga nawaitu untuk mengeratkan silaturrahim terlaksana.. amiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnn....


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...