header flash

Sunday, January 3, 2010

:: INDAH ::


baru beberapa hari kita menjengah 2010...tapi hati aku sgt rasa kegembiraan dgn tahun ini.. terlalu banyak kemanisan sempena pembuka tahun ini.. jadi aku nak berdoa..semoga kemanisan ini berpanjangan hingga ke akhir tahun... xmo ah manis sminggu dua ni je..pastu pahit masam smpai ke akhir tahun.. Na'uzubillah... aku mengharapkan lifeku tahun ini semanis kurma... ececece.... amik berkat buat kurma... ;p

1) seawal jam nak mencecah pukul 12.. aku dpt perkhabaran indah bahawa seorang individu yang digeruni akan berpindah ke sekolah lain... walaupun hanya khabar asap..aku dah tersenyum ear to ear... klu betol, xtau la.. bukan ape.. aku xlarat dah nak merawat budak H2N2...

2) pada 1 Jan jgak aku telah dilamar... ehehehe... dilamar pusat tuisyen lah... memandangkan thn dpn xbyk tanggung jawab sgt.. boleh la aku ajar tusyen 2-3 jam sminggu... xpe..ini sah punya.. permit on the way utk disiapkan... hehehe.... ada la side income aku sikit... boleh la aku kumpul pastu masuk melamar Mr AF..dr tunggu pisang xberbuah... biar aku yg masusk pinang..ahahahaha... kidding ;p

3) 1 jan jgak aku kuar main bowling dgn rakan2... sronok.. dah puas golek bolak.. gami golek2kan kaki kami kat popular lak.. apa? igt budak je ke yg wat preparation nak masuk skolah... cikgu2 pon smgt tau... smua benda nak baru.. seb baik aku x beli beg skolah Disney Princess je ahahaha.. lps beli klengkapan mngajar... golek2kan tayar kreta pegi JJ Perda lak.. hahaha.. yg ni shoping duniawi nafsu nafsi.. ehek ;p

4) dalam tahun 2010 ni jgak aku dah terer wat ikan bakar.. nyum2... hahaha..

5) hari ni aku menjahit..ahahaha... ajaib.. walaupon jahit lurus je.. tp aku tetap nak bangga.... *wink..

ok..itu shj cerita aku utk beberapa hari new year ni... adios...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...