header flash

Wednesday, February 3, 2010

:: TERSAMPUK ::




Ni bukan cerita H2N2 kat skola.. ni cerita psal diri aku..aku heran dgn perubahan aku yang mendadak ni... mcm ajaib je huhu~~..sminggu dua ni bdn aku asyik penat jek..time balik keje tu mmg parah... bwh kreta pon mata dah jd mcm org jepun... bila bkak pintu umah lg la.. rsa mcm nak mrangkak mc cte Ju-On je...tp xboleh r..kan tkejut lak klu jiran aku tnampak... hehehehe...

tp sejak smalam.. aku jd lain.. berstamina amat... smalam sesampai dr skolah.. terus pi dapur potong bwg siap2kan bhn nak msk spagthhi... hehehe... dah siap masak spaghetti.. sempat lak aku berpilates... pastu tbongkang... note : korg jgn igt pilats ni sempoi.. walaupon gerakan mcm kura2.. tp byk guna energy dalaman wooooooooooo.....

tutup crita smalam.. bukak kisah baru.... hari ni sesampai dari skolah... terus meluru ke bilik mandi bawah... cuci cuci kasi berkilau... pastu masuk dapur... cuci cuci dapur bagi bersinar-sinar.. cuci sinki bagi bgemerlapan.. pastu sapu umah..atas bwh... pastu susun atur meja kerja aku kat atas....pastu cuci cuci bilik mandi aku bagi bercahaya.... pastu tak larat..ahahaha... call mak ckp nak gi Pizza sbb xlrt nak masak, penat kemas umah gara-gara nak sambut mak nak dtg lusa..hari Jumaat... hehehe.. tetiba mak aku bagi ayat best... " pegi lah... kira Ma belanja sbb rajin kemas umah "... ahahahahahaha....dapat upah lak sebab kemas umah... hehehe... i like!!! inilah yang orang-orang tua selalu berpesan.. buat baik balasan baik... ececeh..tetiba sgt.. so aku pon menapak la ke Pizza dgn abangnda kesayangan.... sambil mkn kami merangka strategi... "esok abag aku mop lantai.. pastu soh mak aku bg upah lak.. Black Canyon ka..." ahahaha.... kidding maaa... actually mmg dah tanggung jawab utk kemas2 umah... tp besalah..klu idop bujang... sminggu skali la sapu umah.. tu yang berhabuk smacam tu ahahahaha.... tp tetiba rajin tu..mcm knea sampuk jin..jin rajin..ahahahahaha..

k..penat sgt mngemas hari ni... xleh nak tulis pnjang... lgpon perut penuh berisi pizza.. so nanite!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...