header flash

Friday, May 14, 2010

:: SESAK ::


pinjam gmbr datuk dr Google...


klu dalm bahasa kelantan.. sesak disebut sebagai "sesok" dan membawa maksud miskin... tapi hari ni..aku bukan nak berbahasa kelantan..jd aku inign bercerita ttg sesak dalam bahasa standard...

aku SESAK NAFAS... bukan kerana athma... tapi kerana menonton Semi-final Piala Thomas... Datuk Lee Chong Wei vs Lin Dan... wah...sgt hebat... smpai sy xboleh bernafas.... sampai rsa sesak dada... slagi shuttle tak jatuh dlm court..slagi tu la sy xbernafas dan berdebar-debar... bergelen-gelen hormone adrenaline dirembeskan ke dalam salur darahku... ececeh..ayat saintifik... hehehe.. ok..sambung cerita.. hati sgt berdebar-debar menyaksikan match tu... sbb dalam hati ada taman.. eh silap.. tema lari.. dalam hati ada impian nak tgk chong wei menang... tu yg suspen smpai berpeluh ketiak tu... huhu~~ sungguh emosi menonton perlawanan badminton... hahaha...

rsa mcm nak start kreta pegi sokong chong wei kat stadium..tp apakan daya... parit buntar ke KL hampir 5 jam jugak ah.. klu aku start kreta..smpai2 org dah abes dah lwn..so aku stay tgk kat umah je la... dan skali lagi mengalami kesesakan..SESAK JIWA..sbb sy tgk sensorang.. sy xboleh membuat sorakan emosi... emosi semangat... emosi geram.. emosi happy... semuanya tidak dapat diluahkan secara maksimum..sbb aku tkut jiran kta aku gila... maka.. i pendam segala emosi di dalam jiwa..dan i kutip jantung i yang tercabut dari tangkai jantung sensorang... penuh getar dan terkjut smpai jantung pon tertanggal tau huhuhu`~ klu nak luah emosi sikit.. i hantar sms kat Mr AF... huhu~~ dptlah kurangkan sesak jiwa tu...

dan seperti yang diduga... chong wei kalah... wallaweyy... sedihhhhhhhhhhhhh.... tapi... tetiba sy diserang rsa SESAK DADA & SESAK JIWA serentak... sejurus apabila Lin Dan membuka baju dan ala2 menari... adui.. i cair nyahhhhhhh... hahahaha... skrg masih terasa sesak nafas dan terbayang-bayang kesexyan lin dan... ahahahaha... GATAI!!! ;p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...