header flash

Saturday, July 3, 2010

:: PELAPIS ::


huhu~~ BRAZIL tewas... dan saya sungguh emo!!!! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... itu team fav dari 1994... sokong dengan sepenuh hati dengan setiap degupan jantung.... betapa aku penyokong brazil.... tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... smlm Brazil kalah... terasa sgt kecewa penuh emosi.... rsa mcm nak marah and sekeh2 smua org yg sokong Holland.... arghhhhhhhhh... tensi!! tensi!!


menang ke kalah.... sy tetap bersama brazil.... dulu, kini dan selama-lamanya... ~~


p/s : jersey brazil xlawa.. sbb tu aku beli Germany...w'pon aku xske Germany pon... huhu~~

2 comments:

kecik said...

aiii..nk sekeh aku k??

HASNIZA IBRAHIM said...

hakhak...aku nek sekeh hang...apat... and beberapa org spupu aku.... huhu~~... tp skrg emosi dah stabil.... asal jgn nak kutuk brazil lebih dah ahakz ;p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...