header flash

Saturday, August 14, 2010

:: CICI ::

Saya ada kawan... nma dia cici (bukan nama sebenar tp nma manja)... satu skolah tp xpnah bertegur sapa (kasta la kononnya... MY BAD!!)... bila masuk matrik (KMPP)..kami jd roomate (A3.4.1))... kami jd kamceng.... tambah2 kepala + kepala lutut dia gila2.... 24/7 gelak memanjang... hati sgt terhibur.. kekadang mnangis bersama... balik Kelantan bersama.... dan saya benci individu org yang buat cici saya sedih..sampai skrg sy benci + geram pd manusia itu even cici sendiri dah maafkan org itu..

bila masuk U...kami sma2 USM...bezanya... dia kampus Trans Krian...saya kampus induk.... selalu bersms...kekadang sy pegi USM Trans Krian bila saya balik umah abg saya.... masih seperti dlu... bergelak ketawa... berlawak jenaka.. bersedih pilu...bermuram durja....

masa hari konvo pon saya sempat jumpa Cici....

dan....

selepas itu... semuanya menjadi sunyi... Cici menghilangkan diri..sy kontek no dia..tp xboleh... di Frenster...Cici mendiamkan diri.... sy mmg buntu.. sgt2 merindui cici...sape2 jek yg kenal cici..sy akan tnya ada no phone dia x..sama jgak jawapan... xde.... saya sgt bermuram durja... YM dia xpernah online...

sampai la saya jumpa di Facebook... sgt gembira xtau nak ckp mcm mna... tapi... saya mintak no phone... cici xmau bagi... sy xpernah nmpk dia online di fb... cuma dia akan leave comment and send msg shj... puas saya mintak no phone..tp cici xmo bagi... saya pon xtau nape..

tapi..klu pendirian cici xmo bg saya no phone dia..xpe..sy redha.... sbb cici sudi kontek sy di inbox fb pun dah cukup memadai untuk buat saya happy...

sebab saya SANGAT RINDUKAN cici..
sebab saya SANGAT SAYANGKAN cici...

cici... aku SAYANG kamu ..!!!!

cuma...tidak byk yg saya tau psal kawan yg saya sayang itu skrg..
mcm mna life cici?
cici kerja apa?
sy terkilan sbb bg saya..cici kawan yg terbaik..yg plg saya syg..
ini bukan CICI saya..ini cici en.Google...cici saya jauh lagi cantik&comel..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...