header flash

Friday, August 13, 2010

:: FAKTA + AUTA ::

En. Google sedang berlawak jenaka

Ini entry tidak serius,,,,mengisi masa lapang..sebab xleh wat aktiviti yang selalu aku buat... xlain dan x bukan..MAKAN..!! hahaha... sila ambilnya sebagai bahan jenaka...kerana aku gabung fakta dan auta hikhikhik..

1) pada bulana Ramadhan... segala Syaitan dan Iblis + segala jenis hantu...akan dirantai dan dikurung daripada mengganggu anak2 Adam daripada melakukan ibadah {FAKTA} Pada 1 Ramadhan yang lepas... kesemua pelajar lelaki melayu di dalam kelas saya tidak hadir ke sekolah.. it made me thinking... "diorang kena rantai samakah?" hikhikhik.... hahaha... ini adalah {AUTA}... bukan fakta... sbb sejahat-jahat manusia... mereka masih lagi manusia..bukan jin atau iblis... lagipon.. boys kelas saya xdelah jahat sgt.. nakal2 kanak2 riang sahaja.... hehehe..

2) masuk 2 Ramadhan... 2 kali jugaklah saya xboleh nak online diwaktu malam.. xtau kenapa... line streamyx sgt ngokngek... kekadang..telefon umah pon xleh nak guna.. xleh nak bergayut dgn bonda {FAKTA}.. jadi..once again.. it make me thinking... "adakah selama ini line streamy + landline aku xbrapa nak ok sbnrnya... tapi byk setan2 tlg bergayut bagi up dia punya signal supaya aku lagha dgn dunia maya... smpai selalu gak ah... online dari lepas maghrib smpai tgh malam.. ngantuk.. bangun smayang subuh pukul 5 pagi... pendek kata melaghakan.... so bila bulan Ramadhan...setan dah kena ikat..xde dah r tukang nak tolong strongkan line streamyx aku... hikhikhik {AUTA }

3) sepanjang bulan Ramadhan ini... (setakat ini baru masuk hari ke-3 jek padahalnya)..saya memasak.... {FAKTA}... ini aalah satu perkara yang mengajaibkan {FAKTA}...bukan takat masak..saya pun dah belajar siang ikan talapia dan ikan terubuk yang penuh sisik2 smpai ke muka aku sisiknya naik wuhuhu~~ {FAKTA}.... dan rasa masakan saya adalah sgt best.. {AUTA}.. . pasni boleh wat rancangan TUMBUK-TUMBUK RAMADHAN... ganti rancangan KETUK-KETUK RAMADHAN tu hehehe... {AUTA} ;p

fakta atau auta...apa2pon..selamat beramal.... jgn lepaskan peluang untuk topap pahala di bulan penuh bonus dan ganjaran dari ALLAH SWT.. =)

ok..nak tido... nak simpan energy petang ni nak bakar ayam.. nak?? hikhikhik...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...