header flash

Wednesday, September 8, 2010

:: 8910 ::


ini entry cepat... sementara si kembar itu masih berkelakuan elok tanpa perlu dipanatau.... sementara ayah dan bahan2 basah untuk hari raya belum tiba dari pasar... sementara bonda belom perasan keghaiban aku dlm bilik kejap... heheheh....

entry ini sgt bermakna kerana pada hari ini.. tarik 08 september 2010 atau senang disebut lapan sembilan sepuluh (080910) adalah tarikh faveret aku...dan juga en tunang... actually..aku dan en tunang sebenarnya merancang untuk kawen pada tarikh ini sejak setahun yang lepas... bila check kalendar..tgk hari rabu.... termenung jap kami... pastu... dua2 bersetuju... "xpe..rabu pon rabu lah.... " betapa giler berkenan kat tarikh ni.... skali check kali kedua tgk bulan Ramadhan.... maka... sodakallahul'azim je la cita2 kami itu.... T_T.. nak buat 7e (7/11) sempena ulangtahun batuk2..... tapi mak xbrapa stuju lak sbb kat Besut maybe banjir pada bulan2 sebegitu...seb baik mak xstuju..aku pon dah rsa kelam kabut klu nak kawen tahun ni... ape benda pon xready lagi.. hehehe... miang nak kawen tp xde matlamat ;p Kita tunggu tahun depan je la klu ada jodoh dan ada rezeki... lgpon Indon lancar konfrantasi dgn Malaysia skrg ni.. harap tahun depan ok la kot... cess..apa kaitan aku nak kawen dgn Indon... ngehngehngeh.... apa? 91011 lak? uiksh.. lambat sangat tu... korang reserve utk korang je la tarikh tu... hehehe..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.
..
..
..
..
..
..
ini nota kaki untuk aku dan encik tunang shj...
korang xpayah baca....

5 sept 2005
1st bertentang mata...
di depan gazebo depan gate USM..
bersaksiakan Masjid USM yang tersergam indah...
owh..giler suci... jumpa depan masjid...
semoga kesucian berkekalan.. hehehe..
aminnnnnnnnn... =)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...