header flash

Wednesday, September 29, 2010

:: CHINTA ::


auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....
aku sudah jatuh chenta dgn Drama CHINTA di TV3...

xtau kenapa aku macam ditarik-tarik untuk berada di depan TV untuk menonton cerita itu..
padahal sebelum ni..aku sgt liat untuk menonton drama bersiri Melayu...
tapi untuk cerita Chinta... mcm ada feel tlebih sikit....
aku pon xtau apa faktor penariknya...
padahalnya.. heroin adalah Fasha Sandha.... insan yang sgt membulukan mataku... (╯3╰)


sebab tu aku rasa.. pemangkin utama yang membuatkan aku tertarik untuk menonton.. ialah.. OST drama tersebut iaitu lagu Khatimah Cinta.... aku kan peminat 6th sense... hhehehe..
disebabkan oleh lagu jiwa itu... aku tertengok cerita itu..


dan kemudian..aku mendapati jalan ceritanya agak best...
sbb masih unpredictable hala tuju cerita itu..
di samping flow yang agak laju.... sbb biasa drama melayu lembab mcm siput.. sbb tu aku mnyampah nak tengok...
kiranya drama ni lain la sikit... hehehe...

kemudian faktor kedua ialah..aku ternampak kelibat seorang watak yang hansem memegang camera dlm preview drama itu.. terus tertarik nak tgk.. hikhikhik... benda "indah" memang disukai ramai... hahahaha... tp sape ek lelaki tu? aku mls nak googling.. tp member aku ckp..tu adik Shasha Elite... erm.. biar siapapon beliau... xsabar nak tunggu kemunculan watak beliau...
hahaha..


jadi..selepas ini... korang boleh tau r apa aktiviti aku pada pkul 6.30 - 7.30...


Chintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
{nyanyi mcm endidng lagu CINTA -krisdayanti + melly}

giler ah fanatik skrg... hehehe..

p/s : klu heroin dia Fazura kan mesti tersangat best.... saya suke Fazura yang sweet.. (✿◠‿◠)

ok..tamat entry... petang sudah enjoy menjoy tgk drama.. malam2 nak buat nota untuk students.. exam akhir tahun dah dekat... students zaman skrg.. nota pon cikgu yg buat... hailaaaaa....


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...