header flash

Sunday, September 26, 2010

:: LOVE THE WAY YOU LIE ::

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

want the full lyric.... find it here

mcm best lak lagu ni even xde kaitan dgn hidup mcm kne tipu dgn bf buta-buta yang xsetia dan yang sewaktu dengannya lah.... tp rsa seronok nak menyumbangkan lagu ni.especially time2 duk basuh pinggan ke.... time nak bukak//tutup gate ke ... time jemur//angkat baju {time mak aku ada... memang jarang sgt aku wat kerja nih}.. pada bila2 msa aku rsa nak nyanyi..aku nyanyi la lagu nih... hehehehe....

tp pada siapa2 yang tgh geram or bersedih hati or dlm kata lain bergado dgn pasangan masing2... mesti lagi best nyanyi lagu ni kan... dengan penuh perasaan.... maybe penghayatan lebih mendalam compare dgn rihanna & eminem tu...~~

tp..vdeo klip dia.... erk..... sila tgk sambil mata tutup ok... zina mata.. ni pon aku dah bg korang tgk sekerat jek... hahaha... tapi kan...ada ke MV omputeh yang xde zina mata??? hahahaha....





klu nak tgk penuh.... click sini

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...