header flash

Wednesday, October 20, 2010

20102010

hehehe... comel kan tarikh hari ni..
20.10.2010..
seb baik bukan weekend..
klu x konfem penuh satu almari dgn kad jemputan kahwin....
hahahaha....

kebetulan...
smalam aku dah janji dgn Ustaz Samad, GK Kemanusiaan sekolah aku..
janji nak tolong dia untuk pertandingan landskap sekolah...
jadi.start dr pagi..
dgn dibantu oleh beberapa org budak Form 3..
mission kami.. menceriakan bahagian depan skolah...
xde aktiviti menanam bunga..
hanya aktiviti mengecat, mengikis, memasang bata, mencangkul...
yang paling best..
pasrt nak cabut rumput kat tugu sekolah..
nmpk mcm rumput biasa jek.. skali ko.. ambik!!!
tarik xjalan.. cangkul pun liat.. gunting pon liat...
giler mencabar... tapi dgn daya keazaman yang tinggi..
berjaya gak licinkan kawasan tersebut dr rumput sabut tersebut {aku bg nma sendiri hehehe}..

jadi.. tarikh 20102010 meninggalkan memori untuk aku..
bila2 aku jejak kaki kat SMAI.. even 10 tahun dr sekarang..
selagi ada tayar biru "USAHA PASTI JAYA" kat depan skolah SMAI tu..
mesti aku akan igt memori hari ni..
di mana hari ini aku pegang cangkul { benda rare utk aku }..
aku mengecat terbongkok2...
diorg campak cicak kat aku.. cheit.. tapi sumpah geli huhu.. {notty ek korang ni hehehe }
terlompat tkejut sebab ada siput babi msa duk tarik2 rumput... hahahaha...

well.. it's a nice memori...
aku akan igt selagi aku boleh igt...
hehehe... =)


p/s : gambar xde la pulak... blogger ada problem xleh upload.. next time aku upload hehehe... apa pulak kenangan kamu di tarikh yang cantik ini? hehehe

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...