header flash

Saturday, October 30, 2010

GOMO KELATE GOMO!!!



YEAY!!!! Kelantan menang 2-1...
bangkit dgn secara mendadak selepas 1st half...
msa 1st half tu memang mantap ah Negeri 9 main..
2nd half... lepas Aidil injured... seronok Kelantan membelasah..
{adakah taktik Kelantan mencederakan Aidil ? jeng jeng jeng... hahahaha..pandai2 je aku wat spekulasi}

maka... dengan rasminya... KELANTAN menang....
menang bukan sebarang menang...
menang untuk pertama kalinya dalam Piala Malaysia,,,
hoorey...!! hoorey..!!
tapi jeritan itu sekadar di hujung jari aku jek.. {sebab aku taip}
dalam hati aku x totally happy...

sebab...
....
...
....
...
...

aku frust dgn attitude segelintir penyokong kelantan ..
yang perangai macam orang xbertamadun...

N9 score... penyokong the red warrior baling mercun.. baling botol air..
ok lah.. mungkin emo... {tp bwk mercun tu xleh terima akal la..nak sgt bakar mercun..gi sambut CNY...}

dan yang makin xboleh trima akal..
Kelantan score pun duk baling mercun..
baling botol air...
perangai xsenonoh ape ni??
memang habit ke buang sampah merata-rata?
klu mcm ni perangai orang Kelantan... no wonder la byk sampah kat tepi jalan di Kelantan...
boleh x wat attitude muslimin sejati sikit..
"KEBERSIHAN ITU SEPARUH DARIPADA IMAN..."
tolong jaga reputasi orang kelantan yang lain termasuk aku...

papepon... tahniah kepada semua player the red warrior...
jurulatih dan segala umatt manusia yang terlibat..

kepada penyokong dan pemain negeri 9..
jgn la sedih... korang pernah merasa dah kan piala tu..
bagi la kami pulak merasainya,,,,
hehehehe...papepon.. permainan msa 1st half.. N9 sgt hebat... =)





p/s : lagi satu... sukan dan politik adalah benda yang berbeza... so mcm xkena ah kibar bendera politik msa sokong bola... nak kibar bendera politik..xpayah gi Stadium Putra Bukit Jalil.. tp pegi la kat Galas, Gua Musang tu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...