header flash

Monday, October 11, 2010

:: PABRON ::


pagi ini..
bangun tdo... kepala terasa sesak...
rsa macam segumpalan kapas padat menyumbat dalam rongga tengkorak dan juga nasal cavity...
dah tau da...
ini adalah simptom influenza....
dan aku memang ada stock penghapus influenza...
FABRON flu.. keluaran TAISHO...
kena sebijik.... ko tido la 4 jam... pastu bangun dgn sihat bugar...

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
evn aku ada Fabron flu dalam simpanan..
tapi aku xblh makan...
sebab aku perlu bertugas sebagai pengawas peperiksaan..
klu aku telan Pabron tu... mau aku tido terguling atas lantai kat kaki students...
huhu...
maka... aku terpaksa bertahan..dari seawal subuh..smpai la abes paper KH pukul 4.30 lebih kurang...
nak mengharungi masa tu...
pelbagai rasa aku rsa...
rasa kepala nak pecah..
muntah keluar abes segala benda yang masuk melalui mulut...
pening xpyh cakap...
nasib baik la pagi tadi paper math...
calon2 menjawab dgn khusyuk..
apa taknya... soalan senang tahap boleh congak jek...
dan..calon dalam dewan aku tu calon untuk A math...
memang result diorg x 100%... 98%... {terer math macam aku jgak ah... hahaha.. masuk bakul ;p}
so.. mmg berapi ar diorg jawab..
majoriti siap dlm msa sejam..
pastu diorg tmangu2.. budak pandai otomatik attitude okay..
so xdelah diorg nak wat bising or ape..
so xdelah bertambah azab kepala aku yang mmg sedia azab tu...

balik pkul 4.30 tu.. terus smyg..
telan ubat... tdo...
terbongkang...sedar2 6.30..
sbb mmg dah psg niat nak bangun 6.30.. nak tgk Chinta...
hehehe... post status kat Fb soh kawan2 kejut...
alih2 handphone batt kong..
lps Maghrib baru cas...
tgk.. btimbun kawan2 call untuk kejut...
baiklah... aku sgt terharu T______________T

skrg.. udah cukup 4 jam..
aku mau telan PABRON lagi..
dan beradu dgn indahnya...
even bilik mcm tongkang pecah...
aku x larat nak kemaskan....
esok la ek... huhu~~

p/s : i'm going to be a good wife and mother if i have a maid.. hehehe... Mr. AF... note this ok? hehehe... tetiba jek... ;p

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...