header flash

Thursday, October 14, 2010

:: TEKA TEKI 1 ::

aku tgh tension ni..
demam + selsema + batuk + sakit tekak
nak wat kerja xleh kosentret...
so.. utk menghilangkan rsa tension.. aku nak bg satu teka teki...


pernah dgr krim temulawak?
org kata klu pakai krim temulawak ni..
kulit akan licin tanpa sebarang cela....
jerawat sebijik pon xde...
dan.. yang pasti dia menjadi kegillaan rakyat Malaysia...
sebab dia boleh mencerahkan wajah...
standard r kat Malaysia...
klu kulit cerah jek..terus orang label cantik...
klu yang "mendung" macam aku nih...
sampai tua pon xde org akan kata cantik...
nasib..nasib... T__________T

ok..stop kan sesi luahan hati...
sambung dgn teka teki...
soalnnya berbunyi...



:: kenapakah krim tersebut dipanggil "temulawak" ? ::
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
jawapannya...
..
..
..
...
..
..


sebab bila ber"TEMU" dgn orang yang pakai krim ni...
dia jadi macam "LAWAK"..
apa taknya....
muka putih amat.. aku ulang.. putih.. bukan cerah... tapi putih...
tapi..tang tangan.... gelap...
hahahaha... memang lawak ah...
especially.. bila diorg tgh suap makanan kat mulut...
mmg obvious... beza langit dgn bumi tone kulit tgn dgn muka...
hahahahaha
hahahaha..

erk..xlawak ke??
ciss....aku dah terbuat lawak bodoh..
huhu~~.. bye2...
maluuuuuuuuuuuuuu T__________________T


p/s: doakan aku boleh kosentret dgn hidung yang mcm air paip nih huhu~~... tgk kan list kerja yang aku kne wat dlm minggu ni... nak siapakan malam ni jugak... uumph....


:: gambar krim temulawak eN. gOOgle pakai hehehe ::

1 comments:

Anonymous said...

Hakhak..sgt2 setuju..
mmg nmpk plek pon.. and kami sbg kaum2 adam ni kalu nmpk yg jenis camtu mesti gelak.. dia lupa da nk cerahkan tgn..hakhak..kantoi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...