header flash

Sunday, November 28, 2010

:: BILA DOA MAKBUL ::


akibat frust xleh nak kawen 7e....
maka berdoa secara senyap2 di dalam hati...
"ya Allah.. biarlah bulan 11 0r 12 ni aku kne pergi kursus induksi.. baru lah hati xsedih xdapat kawen pon "

konon nak merawat hati terluka lah....
pergi kurusus 2 minggu untuk bersuka ria..
sbb secara logk akal dlu.. mcm xmungkin ah aku nak kne induksi hujung tahun ni sbb aku panggilan ke-4...
bulan 8 pon baru kump ke dua pergi..
sekali.. doa aku dimakbulkan Allah..
dapat induksi hujung tahun ni....
even 3 hari (gov nak cut cost)
tapi aku dah merasakan kelam kabut giler...
mna nak siapkan asgment.. mana nak study... mna nak tanda paper, mna nak main dgn kanak2 comel... mna nak tgk tv.. mna nak jalan2.. mana nak santai2... huhuhu~~
huhu~~ kan bagus klu akhir tahun depan panggil induksi.. xde ah kelam kabut mcm skrg T________T

tapi... syukur dapat induksi.. dah 2 tahun kerja xsah lagi jawatan ni... sy nak masuk penjawatan berpencen.....


p/s : kepada kawan2 yang melangsungkan perkahwinan dalam bulan 11 dan 12 ni... saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru, semoga berbahagia ke akhir hayat....
ohhh!!! sungguh aku jeles T_____________T


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...