header flash

Wednesday, December 1, 2010

:: DAISO ::

semalam x study.... join atuk & nenek bwk si tweeney naik train chun chun (LRT) ... transit kat SOGO... faham2 je lah kan klu transit kat SOGO... hikhikhik...
hari ni aku bwk ezry tgk cerita Rapunzel...
actually.... klu ezry xnak tgk pon aku paksa tgk..sbb aku yang tergedik2 nak tgk sbnrnya...
hahahaha...
dan..cte tu sgt marvellous... auw.. jiwa kanak2 ku yang terlindung di balik usia matang berjoget dangdut keriangan tadi dalam panggung.. bila dah kuar panggung... jiwa kanak2 terpaksa kembali menyorok di belakang no 25.... xpe..xpe... dalam hati mnyemai niat... nak cari kotak pensel rapunzel... lalalalalala~~~ {call me childish ahakz }

sementara tunggu tayangan tu... merewang2 jap.. and ternampak...
DAISO..... erm..mcm pernah kudengar nama ini...
adakah dari blog zackzukhairi?? atau aku jek yang cuba merelatekan DAISO dgn zack sebab dia duk kat Jepun.. tp papepon..aku pon menerjah DAISO... dan hasilnya.... tadaaaaaaaaaaa~~
susah amat aku nak cari payung 'salji' sebelum ni... tapi kat DAISHO bertimbun... terus sambar... nak wat spare klu payung salji aku yg lama tu wat hal... hehehe... saya suka payung salji sgt 999999 \(*_*)/

balik umah.. utk mengelakkan rsa cuak sebab xstudy.... terus print asgment... at least hati separa lega bila pk asgment dah print.... tggl esok nak bwk gi binding....

sejujurnya..hati sgt TIDAK tenteram bila memikirkan psal induksi... aku xstudy lagi.... waaaaaaaaa. manyak risau.... tapi mcm tu la.. bila hati risau... mula memikirkan pelbagai andaian... pastu otak jadi cramp.. mulalah rsa nak tidur.. xpon rsa nak kuar ukur tanah kat mna2... huhu~~ hasilnya.... apa pon xbaca... msa tinggal beberapa hari je lagi... esok nak kuar gi cari kain baju mak aku kat Jln TAR.... lusa dan nak balik parit buntar... sah2 sehaian joli kat penang dulu.... pastu 8hb dah nak kne lapor diri kat Pangkor {menurut taklimat hari tu la sbb smpai skrg surat xsampai lagi... adududududud}...

tgk kawan2 update status kat fb.. soalan induksi susah.. kne hafal sau persatu segala fakta... aku mna reti nak hafal fakta ni.aku reti pikir logik jek msa nak jawab..so mcm mna nih?? ahhhh..sungguh aku risau... dan ... rsa mau tidur ..sbb otak sudah penat memikirkan betapa risaunya untuk induksi.... ni lah kitar hidup risau aku.... huhuhu~~

p/s: tolong doakan saya rajin belajar.. terang hati baca jek boleh igt semua even baca sekali imbas.... ni baru nak induk si nih... berangan nak sambung master... konfem tunggang langgang idop bila sambung master nnt huhu~~... ya allah.. permudahkkanlah segalanya... aminnnn... =)


2 comments:

nizamsani said...

suka gi daiso.

HASNIZA IBRAHIM said...

yup..daiso best.. byk barang2 kawai.... hehehehe =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...