header flash

Friday, December 31, 2010

:: WELCOMING 2011 ::


Wah..tup tap tup tap...
dah nak masuk 2011 dah kita ek..
rsa macam baru je sambut 2010..
dah makin tua rupenya.... hohohoho...

erm.. xmau cerita banyak..
tapi secara ikhlas..aku agak gentar nak menempuhi 2011...
sebab akan ada satu perkara besar yang akan berlaku..
ya!! aku akan bergelar Puan Seri inshaallah... {hahahaha.. over sungguh panggilan itu..}

jadi..lantaran dari itu.. skrg aku tgh kelam kabut utk buat persiapan..
ada la beberapa hal yg xsettle lagi dan berasa sgt kalut kerana masa-itu-mengejar-kita....
hohoho.. bila terfikir... rsa nak tdo pon xmau nak settlekan smua hal...
tapi..bila tak fikir... elok jek santai2 boleh berfb , gi tgk wayang, gelak2 golek2...
hohoho.. lumrah alam...
tamat cerita personal..

kita masuk cerita kerjaya..
aku xtau.. apa nasib tahun depan..
xpayah jadi guru tingkatan... xde dah mngajar subjek pelik2... concentrate on BIO, SCIENCE and BI.... big grin =)))))))))
jawatan pon xbanyak... just jd s/u ko... ummph..berazam nak menjalanakan tugas dengan secemerlang yang boleh.... xnak menaghampakan kak sal (pk ko) yang telah menaruh kepercayaan pada aku... ceeewahhhh!!

ok... happy new year smua...mana2 azam yang xtercapai tahun depan.. xpe.. bawak masuk ke tahun 2011....hehehe.. azam aku mcm biasa r.. nak jadi cikgu yang baik.. nak belajar masak.. nak maintain kurus... hahahaha... azam nak sambung master tu kne tgk situasi dlu.... mudah2an dipermudahkan... inshaallah... =)

dan pada yang kurang bernasib baik pada 2010... jgn sedih.. igt.. semuanya adalah takdir... mcm aku... xdpt 7e...alih2 tgk aku dapat satu tarikh yang best.... jeng jeng.. tunggukan masanya tarikh itu direveal.. hikhikhik...

smoga kita akan lebih bahagia, lebih gembira.. dan lebih beramal pada tahun yang baru ini....

once again... HAPPY NEW YEAR!!!! =)


p/s : if i'd be granted with a wish that i can turn back time... there's nothing i want to change.. because i just love my life the way it is...even i'm not having a super fancy time... travel around the world.. live in the elite-circle life...but it's sweet and lovely by it's own way....and i know... i'm still inspiring others.... hahahahaha....

mr AF...01.01.05..sape yg tlompat2 dapat sms ek? ngeeeeeeeeeeeeee

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...