header flash

Thursday, February 17, 2011

:: ALHAMDULILLAH... FROM CIK TO PUAN ::


ALHAMDULILLAH....
itulah yang betul2 memenuhi hati dan minda saya sekarang...
alhamdulillah kerana semuanya telah berjalan dengan lancar...

||0220|| -majlis akad nikah berjalan lancar... dengan dinikahkan oleh abahnda sendiri dan dgn sekali lafaz... saya telah sah menjadi isteri orang...




1202011 -majlis resepsi berjalan dengan lancar....

alhamdulillah sekali lagi... dan terima kasih kepada
  • ibu bapa,
  • kakak2 dan abang2 {campur family Mr. AF...dah jadi ramai hehehe} untuk segala sumbangan secara langsung atau ak langsung
  • sanak saudara dan rakan2 yang telah meluangkan masa unutk menghadiri majlis kami dan memeriahkannya...
  • kepada yang tidak dapat hadir... terima kasih diucapkan untuk doa2 kalian semua.. hanya Allah yang mamapau membalasnya..


erm..kehidupan aku xbanyak berubah sejak berubah status dari cik kepada puan...
masih sama mcm dulu2 jugak aku rasa...
bezanya.... hati lebih tenang...
sebagai contoh ...semalam gi tengok midnite "No string attached" kat Gurney.....
sampai umah dkt2 pkul 1.00 pagi.....
tapi.... sampai pintu umah dengan hati yang tenang...
kalau dulu sebelum kawwn..zaman bercinta dating-dating dulu...
kalau kuar dgn Mr AF dan melewati angka 7 petang...
hati akan gabra dubdabdubdab gundah gulana sbb dah tau mesti telinga ini akan dihadiahi ceramah percuma oleh ibu bapa...
tapi skrg... hati boleh tenang dan santai xkira pukul berapa...
cuma.. xsyok ah tgk midnite.. mengantuk aku.... hahahahaha.....

erm... dari segi keluarga mertua..alhamdulillah.... setakat ini mcam boleh masuk jek...
sempoi jek adik beradik Mr AF.... tapi tu la..awal2 lagi kan..aku pon segan2 kontrol2 lagi.. hehehe.... tapi aku pernah terbaca kat blog someone...
katanya... hubungan dgn mak mertua ni xde la compliated.. rumus dia senang saja...

1) syurga suami di bawah telapak kaki ibu..
2) syurga isteri di bawah telapak kaki suami..

pandai2 la aku kne adjust... hehehehe....









p/s : tapi skrg klu ada banyak kerja yang nak kena buat.. saya xperlu risau.. sebab saya ada pembantu untuk menolong saya buat kerja2 sekolah... hahaha... so encik engineer.... apa pendapat saudara? senang x beristerikan seorang cikgu? betul x bila kawen dengan cikgu si isteri ada banyak masa untuk uruskan rumah tangga?

Guru skrg makin byk kerja,mengalahkan engineer or pekerja yg bekerja shift.. kesian kan? huhuhuuhu..tabahlah wahai isteriku.. =') i luv u... -> jawapan encik suami...bagi memenuhi tuntutan kehendak skema jawapan si isteri ;p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...