header flash

Tuesday, April 12, 2011

:: DILEMA ::

Sungguh aku dalam dilema..
Bukan dilema main-main..
Tapi dilema yang sungguh-sungguh...
Dilema yang membuatkan saya selelu termenung..
Dan hanya senyuman hambar terukir di bibir.. Tiada senyuman girang... T_____T

1) saya berasa..bila dah kawen.. Nama senoritanieza.blogspot adalah sudah tidak sesuai... Jadi.. Aku nak kena tukar nama blog aku jd ape? Madamnieza? Mem nieza? Hurmmm....sigh,,,ntahla..saya sangat2 tiada idea...header dah siap semua...tp nama lak xtau nak bg nama ape... Huhu~~~ oleh itu..sy mengambil keputusan untuk tutup dulu blog saya..bila dapat nama yang sesuai..akan aku published semula... Tapi..bila dan berapa lama..sy xboleh nak bagi jaminan... T______T





2) bila blog sudah berwajah baru... Aku sedang menimbang tara..should i make it private? sebab sekarang baru terfikir... sesiapa shj boleh baca blog aku...dan bahasa aku ni bukan semua orang boleh terima.... bagi yang lahir 80-an... ini bahasa standard.. bahasa pasar kita-kita..tapi mcm mna klu ada orang xboleh terima bahasa aku?? iskh..dilema...dilema....




3) saya sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat suka tinggal di parit buntar..... teramat amat amat amat amat amat amat amat suka tinggal di parit buntar.... tapi suatu hari nanti suka atau tidak aku kena menerima hakikat untuk berpindah...sebab xkan kilang en suami lak nak pindah ke parit buntar...mesilah aku yang kena pindah... baru fikir pun aku dah sedih.... huhu...saya nak duduk parit buntar.... huhu~~ sungguh dilema...sehinggakan rasa nak demam.... T________T


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...