header flash

Sunday, April 17, 2011

:: NABIL vs JOZAN ::


saya suka tengok Maharaja Lawak...
sebab nak bergelak ketawa menceriakan hati..
dan sebab itu...sanggup langgan astro WARNA....
abes Maharaja Lawak ni.. aku potong r balik.... hikhikhik....

sekarang baru masuk minggu ketiga....
sebelum start lagi.... hati sudah menanam nekad meminati Nabil dan Jozan...
lawak Nabil memang aku sangat suka..start dari zaman dia Raja Lawak dulu lagi...
Lu Pikirlah sendiri Nabil xpernah miss... (tapi filem Lu Fikirlah + Sifu & Tongga aku xtengok... xsanggup... huhu~~)...
tapi...sejak Nabil asyik wat perangai.... + kuar "gambar" tu... terjadi terkurang resepect dan terkurang minat kat Nabil....

jadi... berikrar pada hati.. nak minat Jozan lagi banyak dari Nabil....
tapi... xboleh la...
even persembahan minggu ketiga Jozan adalah paling baik berbanding persembahan mereka pada bulan-bulan lepas.... tapi... bagi aku...
persembahan Nabil adalah super hebat.. genius... lain daripada yang lain..
simple..tapi penuh pengisian... SUPERB!!! tapi aku terfikir gak..
adakah persembahan Nabil betul2 best... or aku terbuai2 dengan alunan irama Grenade yang memang menjadi idaman hati itu??? hehehehe...
tapi... best lah Nabil.. dgn gaya pianist... dgn lagu Grenadenya itu...
jiwa xdapat nak mendustai hati bahawasanya..saya lagi suka Nabil dari Jozan....

tapi..aku suka Nabil ke..Jozan ke... diorang xdpat apa kebaikan pun..sebab aku takat suka tengok je la..undinya xpernah... hahahaha..cukuplah zaman jahiliayah-bodoh-bodoh-alang-budget-fanatik-peminat-no-satu dulu-dulu jek aku duk undi Zahid AF2.... sekarang dah besar ni..cukuplah aku menderma kat astro dengan bayar sewa WARNA sahaja... hikhikhik.....


untuk tatapan semua...
nabil dan Grenade-nya




ok..chowww!!! nak gi tengok melodi....




p/s : aku memang la xminat Amir..dari dulu lagi memang xminat Amir... tapi xpatut la juri wat respond macam hari tu.... selagi dia ada dalam ML... terima je la dia nak wat lawak mcam mna pun..juri xboleh r wat macam tu.... kalau xsuka amir.. nape suruh dia masuk??? act pro la sikit... juri kena lah neutral... betul x?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...