header flash

Sunday, May 29, 2011

:: GEBU-GEBU FLUFF FLUFF ::

macam best jek kan bunyi tajuk entry..
rasa geram-geram nak cuddle2 xnak lepas jek....
tapi biasalah.... semua benda bunyi macam best...
in reality xseindah bunyi..
sama macam kes aku..
best jek sebut gebu...
tapi dalam hati menggebu perasaan cuak...
dah ada dua tiga pasang baju yang ketat..
dan natijahnya ptg tadi...
sebelum masuk tengok Kung Fu Panda...
sempat juga merembat sehelai jeans baru... {persediaan nak pergi bercuti hehehe}
dan yang sadis..

kamu nampak x nombor dalam bulatan itu...?? owh...sungguh sadis T_____T

berazam nak dapatkan kembali no 27..aja!! aja!!
owh..stress....rasa lapar.. mau makan... uhuk!!


ok.. tadi aku tengok cerita Kung Fu Panda 2...
BEST.. !! LAWAK..!!! GELAK2 WAKAKAKAKAKA !!!
{bertambah best sebab abangnda yang belanja hikhikhik}
tapi yang aku musykil....masa aku nak tengok...
kalau yang 3D jek in English....
kalau yang 2D in Cantonese...
so..tengok yang 3D r... tambah2 orang yang belanja kan?kan? hahahaha...
tapi yang memusyikilkan... adakah di Megamall sahaja macam tu? atau hanya di Penang sahaja macam tu? atau memang di seluruh Malaysia macam tu?? terasa macam pelik....
tapi 3D dia memang best.... xde la rasa sedih mengenangkan tiket mahal ahakz...
memang lawak... 5x ganda lagi best dati Kung Fu Panda 1st...

tengok gambar ni rasa lega sikit.... terasa la diri takdelah "gebu" sangat nak banding dengan Po ahakz... kurang dah rasa sedih pasal size 30 tadi hahahaha... {actually aku amik 2 size upper just in case aku mengembang diluar kawalan dalam masa terdekat...at least lama la jugak aku boleh pakai kan... kan beli mahal2 boleh pakai sebulan... apakes kan..it's all about the $$$$ hehehe}

baru nak happy.... rasa sadis kembali menerpa diri bila tengok poster ini...adui... macam ni pun boleh jadi filem kaaa?? tengok iklan kat TV pun dah terbahak2 aku gelak sambil mengata barang sepatah dua hahahahahaha...

ni nasihat aku la kan kepada mereka yang bercita2 nak buat filem.. buatla filem yang standard2 sikit... at least biarla xmalu kalau nak compare dengan filem luar.. ni x.. standard filem untuk budak tadika jek... aduiii la...
agak2 boleh x nak compare dengan cte ni???

WAHHH!!!! sangat9999999999 teruja mau nonton ceritera ini.... rasa mcm nak beli tiket sekarang... owh2!! sungguh la tidak sabar.... kalau ada orang nak belanja... laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagi laaaaaaaaaaaaaaa bertambah keterujaan itu ahakz....


p/s : CARS 2 akan kuar bulan 7....aku dah janji dgn Ezry nak bawak dia tgk 3D.... hurm..gimana ek?? bulan 7 balik KL la maksudnya ni... oh..i like!!! fly $$$$$ fly~~~ hehehehe...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...