header flash

Saturday, May 14, 2011

:: HARI LAGHA ::

saje nak hapdate cerita hari ini... 


memula sekali... dengan bangga tahap lubang idong kembang tutup muka...
nak umumkan... team pantun sekolah aku dah menang peringkat negeri..
mereka akan berjuang di peringkat kebangsaan nanti..
so minta jasa baik tolong doa team sekolah aku... 
apa peranan aku?? xde pape... hanya tukang doa di dalam hati bersama-sama =) 




ok.. cerita aku pulak... 

bangun2 pagi... seperti biasa.. menajalankan tugas suri rumah..
pastu bersiap2 keluar... hahaha..dah lama tak keluar berdua melakukan aktiviti lagha... hakhakhak..




sebenarnya... nak pergi menguji suara di AMP Sunway..
dah lama x menguji suara...
puas hati gila boleh meraung-raung menjerit-jerit sepenuh jiwa separuh nafas nanyai lagu firework + fucking perfect... rasa puas hati... apa yang terbuku di hati boleh dijerit diluahkan.... (yang nazak en suami kat sebelah yang kena dgr suara aku hahahaha).. dan terima kasih kepada en suami yang sudi "menyumbangkan" semua lagu Bruno Mars... hikhikhik...  elok cukup masa... melangkah penuh semangat ke  panggung... nak tengok cerita Kongsi.... 


masa nak melangkah masuk tu... baru perasan... ada artis rupenya... patutlah ramai orang kerumum arah kami suami isteri... ingat nape.. rupe2nya kat belakang kami ada Remy, Tiz & Fizz... aku tengok sekilas sebab ramai la jugak yang mengerumumi... 




so kami terus melangkah dengan macho dan elegennya untuk tengok cerita KONGSI.... bestla cerita tu.. best in it's own way... aku rasa best sebab dapat melepaskan rasa rindu untuk kecek kelate... puas hati boleh sebut "seghabut peghut NATTE BEGHUK!!".. hahaha..selama ni klu aku marah2 or emosi2 kat blog ni pun... terms marah or emosi yang aku guna tu kira term yang sopan2 la.. xde la kluar perkataan NATTE....sangat tidak sopan la tuh...jadi aku berjanji nak kekalkan meluahkan marah dgn terms yang kiut2 dan santai2... hikhikhik...... { klu kat klantan sebut Natte tu kira marah yang teramat la tu... bahasa kasar yang teramat2 la tu}.. jadi hari ni rasa macam best bila ikut dialog si Sam a.k.a Temulak tu menyumpah seranah... bukan apa..lepas gian hahahaha... 


abes cerita... merayap2 jap kat atas... terjumpa casing ipad idaman hati... apa lagi... hehehehe.... dah puas merayap..perut terasa lapar.... menuju ke Jusco Perda... bersantap di sana... hahahaha... dan selepas mengisi perut... sambung merayap2... terjumpa benda ini... 


Angry Bird!!! si biru ini Mr. AF bagi nama dia burung "Syukur alhamdulillah".. nape?? klu korang pemain angry bird.. try dgr leklok bunyi burung ni ... hahahahaha.... 


sesudah merayap-rayap... perut kembali lapar... then craving for "Alien"... 4 kali aku pergi JJ Perda... 4X jugak aku meleleh air liur sbb selalu "Alien" out of the stock... tadi pun sama... ada 4 shj... alang2 sebelum ni 4x dah kehampaan kekecuran air liur... so beli 4 terus... qadha yang sebelum2 ini hakhakhak... 


sekian cerita aktiviti lagha saya.... sekarang nak sambung perkara lagha dengan menengok AF. eh, nape tetiba kapten faiz ni muncul di AF ni?? terpaku sekejap melihat buah hati lama... wahahahaha... ;p




adiossss .... wassalam =)




p/s: sekarang minat jambu lak... muka legend, hati cute ;p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...