header flash

Friday, May 20, 2011

:: KUIZ KASUT ::

pada masa ini..
ada 4 bundle skrip jawapan untuk diperiksa.... {ada lagi 2 paper x exam lagi.. fuhhh...fuhhh...}
tapi...xde mood ah nak tanda...
sebab saya takut bila saya takut... hati saya pecah berderai.....
sedih dgn jawapan students yang sadis huhu~~..
jadi.. since bundle script saya letak kat tepi.. maka cerita pasal script pun kita letak tepi jugak...

cerita yang saya nak letak kat tengah2 skrg ni ialah pasal kasut....
maka entry ini lebih khusus untuk human beings yang berchromosomes XX... 
sebab orang lelaki kasut dia xbervariaty....x mcm kasut untuk golongan hawa.. {ye ke?? }

hahaha.. buni mcm banyak ilmu didada jek..
padahal saya pun kurang ilmu...
yang saya reti sebut... kasut & sandal...
maju sikit baru pandai sebut selipar jepun Stilletto... {itu pun sebab tgk ceita Semerah Cinta Stilletto yang mengundang rasa-sebal-dalam-hati-menyampah-dengan-cerita-yg-hampeh-rasa-nak-sepak-sepak-pengarah-cerita-tu}.. ok..hembus nafas.... hhahaha.... 

saya telah berkata jujur.. korang macam mana?
banyak ke ilmu pasal pakaian kaki itu?

kalau rasa terer sila jawab soalan ini...

1) apa beza strap dengan gladiator?
2) apa beza platform dengan wedges?
3) apa beza stilletto, open toe dan peep toe?
4) boot kuning yang PCK pakai tu kategori boot apa? 

ok..nak buat soalan pun saya pening...banyak sangat jenis2 kasut nih.... 
apa kata korang tambah ilmu tentang fesyen kasut ini dengan usaha sendiri...
orang kata klu maklumat yang kita cari dengn usaha sendiri lebih tahan lama untuk lkat dalam minda....
jadi korang berusahalah sikit...
sikit saje.. bukan susah sangat pun..
just scroll ke bawah jek......  sambil2 enaman jari ahakz... 
{baik scroll... kalau x scroll memang rugi yang amat....}














taddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

 ok..sekarang hafal..esok saya mau soal... hahahahaha...
selamat mentelaah...  \(^_^)/ winkkkkkk.....



sumber dari SINI

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...