header flash

Sunday, May 15, 2011

:: MONDAY BLUES NO MORE (^_^) pt 2::

ada pengumuman baru nak dibuat...
hari tu aku dah berceritera bahawa hari2 duk mnyanyi lagu awie rafael part 


"Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday".. lalalalala..

{itu sebab tunggu maharaja lawak hikhikhik}


tapi sekarang ada penambahan ceritera...
bertambah lagi satu reason kenapa aku dah x monday blues dah..
tapi keenly waiting for monday.... hahahaha...
jawapannya...



NORA ELENA....
xtau nape.. sukeeeee sangat.....
setiap episod... hati aku akan jadi geli2 mcm digeletek2 kesukaan..
pendek kata... aku suka cerita ni... 
nak kata ada yang special..xde sangat...
tapi aku sukeee...
dah khatam novel dia dua kali...
tapi sbb drama dia ubah sikit2... mean buka Seth yang rape dia..
maka hati jadi makin tergedik2 nak tau cerita dia macam mana... 
ngeeee.....




(macam ni lah hati aku tersenyum bila tgk NORA ELENA...sama mcm gambar en.google ini ) hehehe..






p/s: taukah korang bahawa Meen Zulaikha, penulis novel Kasih Yang Suci tu merupakan kakak kepada Anis Ayuni?? wah!! dua beradik jadi penulis... hebat... aku dengan kakak aku? dua beradik yang pernah ada cita2 nak menulis... hahahahaha...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...