header flash

Monday, May 9, 2011

:: MONDAY BLUES NO MORE (^_^) ::

Setiap hari Ahad..bila nak tdo malamnya..
Hati jadi resah...
Jantung berdegup kencang,,
Emosinya seperti budak hostel yang perlu kembali ke hostel selepas pulang bermalam/cuti sekolah..
Bezanya..
Budak hostel merasainya bila nak kena balik ke hostel yang paling kerap pun sebulan sekali..
Tapi bagi orang dewasa...

Perasaan itu akan dirasai pada setiap kali malam menjelangnya Isnin..
Irulah yang dinamakan MONDAY BLUES..



Tapi seminggu dua ini..
Monday blues tidak melanda diriku lagi..
Malah lagi bersemangat bila munculnya hari Monday..
Hahahaha...sila tutup mulut kalian yang terlopong kehairanan..
Aku punyai alasan sendiri untuk tidak merasa MONDAY BLUES..
Sebab...
Sebab...
Sebabbbbbbbb...
Sebabbbbbbbbbbb....





Sebabnya...
Adanya Maharaja Lawak..

Ces!!!! Apa kaitan bai....
Hahahaha... Ni nak explain ni...
Selepas hari Jumaat malam jek..aku akan menjadi x sabar untuk menunggu hari Jumaat yang seterusnya...
sebab tu aku tak kisah hari Isnin muncul dalam hidup...
sebab kalau xmuncul hari Isnin..maka Jumaat pun x muncul juga...
hehehe....

kiranya lagu Awie Rafael menjadi lagu tema untuk aku lah...

"Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday"


lagunya agak catchy...aku sukeeeeee.....





p/s : apa maksud Rafael? aku dari zaman lepas SPM lagi memsang angan2 nak bagi nama anak aku Rafael... sekali encik hubby kata... xmo bagi nama anak yang xde makna... T________T tolong saya cari makna please....... or memang xde makna...?? ada la jumpa yang greek version... nama dewa2 hohoho.....  betul ke?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...