header flash

Saturday, May 28, 2011

:: SENYUM MANISKU IKHLAS ::

Aku update blog..xsemestinya aku xde kerja..
Aku xupdate blog..xsemestinya aku sibuk..

Aku tersenyum bergelak ketawa..xsemestinya aku gembira suka hati..
Aku muram bersedih..xsemestinya aku sedang berduka...


Aku buat kerja..xsemestinya aku rajin..
Aku xsiap kerja..xsemestinya aku malas..

Aku makan, xsemestinya aku lapar...
Aku xmakan, xsemestinya aku aku on diet..

OK... klu aku nak list segala xsemestinya...sebuh esok pun xtentu siap...jadi
aku harap korang boleh dapat point yang aku nak cakap...
klu xboleh jugak..
xpe.. meh aku huraikan dengan panjang lebar....
apa yang aku cuba nak sampaikan...
apa yang korang tengok tentang aku..xsemestinya sama dengan aku yang sebenarnya....
sebab.....
apa yang aku tunjukkan..adalah sebahagian daripada diri aku yang aku nak orang tau..
there's another part of me which i keep it secret or share it only with they who r  really close to me....

so..
do you think u r close enough to me?
do u really know me?
jadi.. apa yang kau nak cakap... {rujuk gambar..graphic learning lebih effective ahakz...}
** THEN THAN JUDGE SOMEONE **

tgh2 searching... jupe quotes ni... hahaha.. macam best.. sbb tu aku pos.... walaupun agak xde kaitan {tapi xtau la kan} tp aku suke quotes ini... hehehe..



but 2 thingS for sure...
kalau aku tersenyum manis itu,, itu adalah betul senyuman ikhlas dari hati..
sebab aku memang xreti nak bermuka-muka... dari dulu sampai sekarang...
senyumannku adalah real..not fake ok...
when i care bout someone.. that means i really care...
xkiralah as fren, family etc... when i say i care... i really care...
hehehe... {malulah pulak cakap macam ni uhuk}




sekian entry merapu saya...tenkiu encik Google kerana mensponsor gambar2... ngeee...


p/s : nak tengok video clip malaysia yang paling tenuk..??? penyanyi,pelakon+pengarah dia sama2 mcm xbermoral... mcm xde agama... mmg la penyanyi dia non-muslim..tp pelakon lelaki dan pengarah dia tu muslim.. arghhh... tension aku...!!!  lagu xde class..video laaagi xde class....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...