header flash

Sunday, June 12, 2011

:: PERMAINAN EMOSI ::


Semalam...perlawanan merebut piala FA..
Diantara Kelantan dan Terengganu,,,
Sangatlah menyakitkan jantung,,,
Sebab jantung bekerja dengan lebih..
Dub dab dub dab..
Tahap saspen dia ekstra dsripada biasa..
Tambah2 aku yang lalang ni..
Xtau nak sokong sape...


Mula2 aku sokong RED WARRIOR sepenuh hati..
Tp bila berlaku insiden penyokong RED WARRIOR yang baling mercun ke arah penjaga gol T'ganu..
Terus hati ni membara.. Aku memang xske la penyokong fanatik tahap x hengat,, {tau kan nape aku xsuke ManU? )
aku pun mula beralih arah... menyokong Terengganu...
dan bila Red Warrior dah sumbat gol 1...
hati bertambah2 kesian kat T'ganu.... {dapat rasa mesti diorg frust amat xleh gi tour europe hahahaha...}
dan bila masa tambahan {sebab game tertangguh ada penyokong bodoh baling mercun tu} memang dah rsa la RED WARRIOR menang...dan berborak2la saya dgn encik AF..
aku : ada x macam dalam kartun jepun..masa tinggal sminit pastu goal?
AF : ada..tp mcm one in a million la..
aku : wah... mesti best kan klu boleh tgk match macam tu...berbaloi2 r klu yg bayar tiket tgk kat stadium..

DAN ELOK AKU MENGHABISKAN KENYATAAN....... GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!! untuk Terengganu.... wahahahahaha..sungguh best rsanya boleh tgk match yang goal dalam minit terakhir... hahahahaha...

tapi.... bila dia replay..tjk yang Daud Su terheading bola dlm goal... terus rasa nak kesian kat beliau... mesti dia rasa bersalah yang amat kan? padahal dia nak menolong... tp dah jd kelam kabut... tapi selaku seorang yang berpegang pada ketentuanNya.. kita xboleh nak salahkan Daud Su... lgpun.. dia xtulis GS kan kat score? memang bola tu akan masuk jugak kalau Duad Su x heading pun.. kan? kan?

ok..mals dah nak ulas pasal piala FA.. sambung dengan cerita permainan perasaan..

2,3 hari sblm cuti...
hati dan jiwa sudah berasa resah memikirkan hari2 cuti yang bakal tiba di penghujungnya...
dan pagi ni.... aku rasa bersemangat nak pergi sekolah esok..
tapi hati masih lagi memainkan lagu hiba..
bila tiba2 rasa sedih memikirkan Siti Fatimah, pembantu kakak aku yang nak balik Indon..
even si Siti itu hanyalah maid.. tapi 3 tahun..dah rsa macam family...
rasa sedih la pulak dia dah nak balik...
huhu~~ ini semua kerja syaitan ni yang memainkan emosi aku nih....
aku perlu memperbanyakkan lagi amal ibadat agat syaitan tak dapat memperkotakkatikkan hati aku....
huhu~~

::Ya ALLAH... aku berlindung denganMu daripada Syaitan dan kaum kerabatnya... ::


p/s: mintak maaf atas entry ini... akibat dalam permainan emosi..msa awal nak tulis teruja..dah sampai tgh hilang keterujaan..terpaksa penutup mengejut... harap memahami situasi T________T

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...