header flash

Tuesday, September 27, 2011

:: MOTHERHOOD or WOMANHOOD ::

student : teacher!! teacher pregnant ek?
aku : uik.. nape? muka saya nampak berseri-seri ke?
students : teacher nampak gemuk..
aku : .......... (dalam ati nangis T________T )


hahahaha.. itulah students.. jujur dalam memberi komen.... and sifat keperihatinan depa tu membuatkan hari2 berlalu berbunga indah.... students2 ni mmg eksaited pelik kalau cikgu2 depa pregnant.. hahaha... tp dalam kes aku xlah..sbb aku xpregnant lagi... tapi pantang.. pantang kalau aku x MC.... bertalu2 sms aku akan dapat lepas waktu sekolah.. semunya berbunyi2 ala2 macam ni...
 "teacher!! teacher dah pregnant ek? yeay!! kami dah nak dapat adik!! "

Monday, September 26, 2011

:: AKU,KUCING & IKAN ::

aku tak suka kucing...
tak suka tak bermaksud benci..
tak suka bermaksu kurang gemar...
kalau nampak kucing tu xdenya aku nak gi terkam gosok-gosok...
kalau nampak kucing nak pegi ambik dukung belai gosok cium..itu tersangatlah bukan diriku...

tapi ada satu kucing yang aku suka sangat!!!!

hahaha....ada ke orang yang tak suka doreamon??/

ok..balik kepada persoalan pokok... iaitu aku tidak gemar akan kucing...
aku pun xtau kenapa aku xsuka kucing...
yang pasti aku rasa kucing tu xbersih...

:: DIARI RAMADHAN 2011 ::

orang dah berdam dam dum bunyi mercun menyambut kemeriahan syawal..
aku baru nak bukak cerita diari ramadhan..
tapi dah cerita aku... rsa nak tulis.. aku tulis je la kan..
klu aku nak tulis diari Rejab 2011 pun ..xde salahnya aku rasa hahaha....

alhamdlillah..
di tahun 2011 ni aku masih lagi diberi kesempatan untuk melaksanakan ibadah di bulan Ramadhan hingga ke akhirnya....
dan tidak putus2 doa diaminkan agar masih dipanjangkan umur untuk bertemu ramadhan di tahun hadapan.. i'allah...

secara pukul ratanya.. (istilah kelantan untuk purata hehehe)



 IFTAR

dari segi masak2...
aku menunjukkan improvement...
sekali pun aku xjejakkan kaki ke bazaar ramadhan... or kedai2 yang jual lauk pauk...
semuanya hasil air tangan aku... lalalalala`~~

maka..disebabkan aku rajin masak.... {puji diri sendiri}
maka Mr. AF telah berbesar hati untuk bawak aku kuar bukak puasa seminggu sekali kat luar..
katanya "bagi chance puan isteri berehat santai".. ngeeeee... thanks a lot!!!

1st week : BM Tom Yam


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...