header flash

Wednesday, February 15, 2012

:: CELEBRATING LOVE ::

hehehe..seperti yang ramai dah tau..
11 Februari 2012 hari tu my 1st wedding Anniversary...
hehehe.. thnaks for all the wishes...
really appreciate them =)

tp xde celebrate mana pun.. sebab dah sengkek..
baru balik dari Singapore.. {cerita lanjut pada entry yang akan datang..stay tuned} ;p --> budget org nk sgt dgr cerita hahahaha..

malam tu..ada la bercandlelightdinner gaya kami...
encik husband buat gaya romantik... paksa soh saya naik atas...
dah paksa2 mcm tu..dah boleh agak la.. hikhikhik ;p
tapi selaku isteri yang solehah saya turutkan saja... hehehe... barulah suami gembira hehehe...
turun2 tgk lampu dah padam..meja makan diterangi cahaya lilin... ada kek,ada kad...hehehe...
syeronok la saya.. pastu kami makan tanpa menghiraukan nawaitu konon nak berdiet..
sambil makan sambil ulang "xsangka dah setahun kita kahwin"... mcam tu lah sampai malam..
borak borak pastu celah ayat "xsangka dah setahun kita kahwin"... so sweet... hahahahaha...

{gambar xde ek.. xmo share.... hehehehe }

so ini adalah aktiviti pada 13 Feb...
xrancang pun..on the way nak pegi cari sandal baru sbb sandal I putus di USS.. hahaha.. giler hebat jalan smpai putus sandal ;p

ok..saya dah malas nak menulis.. tgk gambar je la ek..



ini gambar dalam menu... 


ini yang datang...... banyak perbezaannya hahahaha...


best!!!! seronok jugak bila anniversary date dekat tarikh Valentine... banyak benda comel2.. hahaha... tapi aku xcelebrate Valentine ok... dari DULU, KINI dan SELAMANYA.. inshaallah xkan sambut valentine and nak ajar anak2 agar tak terpengaruh =)... so secara xrasminya..nak suruh hangpa doa kami dapat anak la tahun ni... hehehehe.... ;p



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...