header flash

Wednesday, March 28, 2012

:: PEMALAS TEGAR ::

semua orang malas...
tapi pemalas tegar ni dianggap yang menjuarai carta la..



yang aku tau ada 2 ciri...

1) malas nak isi minyak kereta dan pam tayar kereta... minyak selagi tak nyala lampu maka dia takkan pegi stesyen minyak tu... dan selalunya jarang dia pergi sbb dia akan guna taktik menggunakan khidmat encik suami...

 minyak bila sikit lagi nak cecah "E" tu..maka dia akan menawarkan keretanya kepada encik suami "suami. nak pergi beli paper ek? bawak kereta isterilah..pastu tolong singgah isi minyak... pastu tayar tu dah lama xpam angin dia".... kihkihkih... itulah taktik si pemalas tegar dari perlu ke stesyen minyak... tapi kalau 10 kali tu.. 6x jek boleh menggunakan encik suami..sbb kadang2 minyak dia nak kering tak tunggu weekend huhuhuhu~~...

2) malas nak pergi cucuck duit kat ATM... time bujang2 dulu..dalam purse tu sama ada tinggal singgit atau kosong terus barulah gi cucuk... huhuhu`` mmg malas amat nak gi amik duit... bila dah kawen.. maka seperti biasa..khidmat suami la yang digunakan.. bagi jek kad ATM pagi tu... ptgnya tup!! dah dapat duit.. xpayah susah2 nak pegi bank... sama jugak klu nak kne bank in duit.. khidmat suami la jugak yang digunakan... dan saya suka berurusan dgn suami sbb tiada charge perkhidmatan... hahahaha... ;p

macam mna saya tau dua ciri ni? sebab si pemalas tegar itu adalah AKU.... ;p

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

yangsukasukasahaja

LinkWithin

yangsukasukasahaja