header flash

Wednesday, August 1, 2012

:: SETENGAH TAHUN PERTAMA ::

Assalamualaikum....
{uhuk uhuk... kong!! kong!!} ---> batuk... banyak sangat habuk kat blog aku nih...
berabad x upadate la katakan... hehhehe...

boleh dianggap setengah tahun la jugak aku xupdate blog ni..
so kali ni aku nak upadate scara pukal..
summarize apa yang terjadi dalam hidup aku untuk setengah tahun yang pertama ni...

{hoi!!! cikgu mna ajar 1 Ogos ni dikira setengah tahun??!!! }
erkk... halal bihalal la telajak sebulan dua tu... hehehe... ;p
jadi bila diupadate secara pukal..maka sah2 la panjang.. jadi baca atas risiko sendiri.. aku xakan betanggungjawab ok? deal?? kalau setuju boleh proceed.. klu xsetuju..sila pi ngendap blog org lain.. aku no hal punya... xkecik ati pun... ;p


ini gambar xde kaitan dengan ini entry...ini digoogle untuk hiasan semata-mata..


ehem..sebagai pembuka entry...
aku dahulukan dengan ucapan
ALHAMDULILLAH...!!! ALHAMDULILLAH!!! ALHAMDULILLAH!!!
diatas segala nikmat dan rezeki yang Allah telah kurniakan kepada aku...
dan juga kerana masih dipanjangkan umur untuk bertemu dengan Ramadhan kali ini {masih belum terlambat kot kalau aku nak ucap Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak kepada korang semua}...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...