header flash

Sunday, September 22, 2013

:: RESIPI WRAPPED TORTILLA ::


Dah lama aku xup resipi kan... smpai aku pun dah lupa resipi ape aku nak up...and yang paling sadis.. resipi pun aku dah lupa... uwaaaa...
jd skrg...
Malas nak cakap banyak... sbb perut kenyang breakfast....
Resipi ringkas tapi rasa hebat...
Sebenarnya nak bagi nama ape pun aku xtau... jd bagi nama budget hebat... supaya korang rsa aku hebat... padahal... budak tadika pun blh buat hewhewhew.... ;p


Bahan-bahan
1) roti canai/pratha yang frozen...
2) sosej
3) cheese/mayonnaise. ..
4) daun salad
5) sos cili
Cara-cara
1) goreng sosej dan ketepikan..
2) goreng pratha a.k.a roti canai frozen tu... angkat ltk atas pinggan
3) letak cheese keping or klu xske cheese mcm aku...sapu mayonnaise sikit .
4) letak daun salad atas chese tu..
5) letak sosej atas daun salad tu
6) letak sos cili atas sosej...
7) lipat roti canai tu biar jadi ala-ala pocketfull KFC tu...
Tadaaaaa.... dah siap... boleh makan dgn hati riang... hehehehe....
Selamat mencuba... ;)

2 comments:

Rohaida said...

Ehem.ehem ehem... mcm biasa tgk jer....

Rohaida said...

Ehem.ehem ehem... mcm biasa tgk jer....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...