header flash

Thursday, February 20, 2014

::MEANINGFUL BIRTHDAY PRESENT FOR SOPHEA from STUFFEDbyEJ & ALL VOTERS ::


Assalamualaikum...
Cantik x burung hantu tu?
Nak tau alkisahnya?
Kalau nak tau... teruskan pembacaan...
Kalau xnak tau senang je... xpayah baca..
Hahahahaha...




Alkisah bermula apabila classmate aku masa di Sek Men Sains Pasir Putih buat bisness suka2... jual bantal burung hantu yang comel...
.......stuffedbyEJ.......
 nama companynya...
Maka aku pun beli la untuk Sophea, Ezry, Erina & Erisya sorang satu...

Siap bagi nama ok..kebetulan aku pilih ala2 yang nak sama dengan character diorang...so jadi avatar la kononnya hahaha...





Jadi pada pertengahan Januari... dia ada buat contest...pic contest... kne bgambar dengan bantal burung hantunya... and gambar mana yang dapat banyak like...itulah juara...dan dapat hadiah berupa bantal burung hantu versi baru.. burung hantu ada bulu dah..feewitttt fewwiiittt... hahahaha...

Maka aku pun saja la masuk contest...
Peserta 3 orang...
Hadiah untuk tempat pertama je...
Sengit ok!!! Hahaha.


Maka...laju2 share gambar di wall facebook and  private msg saudara mara especially kakak aku, sepupu aku, mak cik aku dan ex-students... hahahaha... paksa suruh undi and siap suruh kawan2 depa undi sama hahaha...

Dan hasilnya...
Waaaaa!!!! Sophea menang!!!! Dengan jumlah undi yang agak mengagumkan... terus rsa macam nak buat fanclub Sophea... Sopheaholic... boleh? 
(Pang!!! Penampor sedas...suke nooo berangan hahaha..)

Sungguh happy rasanya..
Gembira tak terungkap ..
Bukan kerana menang...
Bukan kerana dapat hadiah comel..
Tapi rasa terharu...
Terharu sebab ada yang sudi menlapangkan masa untuk undi Sophea...
Rasa disayangi ramai...
Kepada semua voters... 
Sama ada yang vote sekali...dua kali..atau banyak9999 kali... 
Terima kasih kerana sudi memberi kasih sayang kepada anak saya...
Kepada StuffedbyEJ..
Terima kasih kerana memberi peluang untuk saya rasa disayangi... 
untuk rasa dikasihi....  
Kisah ini sungguh berharga... 
Terindah di dalam hidup..


Akan sentiasa saya ingati..
The tale of my love ;)

Ini yang pertama dan terakhir kot nak join contest...
Xmampu menahan debar..
And xsanggup nak msg org soh votes dah... hahaha..

Dan..
Kalau anda rasa bantal2 burung hantu itu sangat comel...
Boleh order dengan Stuffedby EJ..
Melaui..
Facebooknya
Websitenya

Comel... xmnyesal beli..

To syaza... wish u all the best for your bussiness... and your life ;)







1 comments:

Syaza Hanafi said...

Wah..!!Terharunya...TQ Nieza...Bila la Aunty nk jupe awak ni Sophea...nak kiss-kiss-kiss budak tecik cheeky amat nihh...hee....mwah!! ♥♥♥

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...