header flash

Thursday, February 6, 2014

::TELEKUNG SEMBAHYANG LYCRA MURAH::

Assalamualaikum...
Hehehe... 
Meniaga pulak ye aku sekarang...
Hahahaha...

Xlah.. 
Meniaga dgn tanpa niat...
meniaga dengan suka-suka..nak jual kat orang murah-murah..
Sebab tgk orang jual mahal sgt...
Kesian kat hangpa..


Alkisah..
Aku ni dah lama berkenan kain sembahyang lycra yang kaler2 tu...
Ske tau nak cantik2...
Nak sembahyang laaagi la nak rasa cantik..
Maka..
Aku pun belilah kain sembahyang lycra...
Kaler hijau mint...
Rm90 termasuk pos...

Plain...xde lace pun...
Yg tu xpelah.. 
Tapi yang xsyoknya...
Dia labuh sangat...
Maka jadi berat...

Aku pun berasa tidak puas hati..
Lalu pi cari sendiri 1 lagi..
Terjumpalah kat kedai yang aku beli ni...


ini K02 : warna hijau kepala itik..cantik sgt.. tp dlm gmbr dia xjadi warna hijau kepala itik..hairan aku hahaha

ini Light Grey..
Lagi murah la harganya sebab dia ada lace... double layer lagi lacenya...
Dan yang terpenting... dia xlabuh sangat..jadi cantik je jatuhnya...dan  xberat...
Aku klu benda yang best memang suka nak share dgn org...

polihan warna yang ada..

pilihan warna yang ada

pilihan warna yang ada

pilihan warna yang ada

pilihan warna yang ada


tokey kecik duk tolong label untuk urusan potage hehehe
RM75 sepasang termasuk postage..!!!

So.. kalau nak order .
Email aku dia senorita.nieza@gmail.com
Or...pm aku kat facebook...


Kalau nak order cepat...sebab stok terlaris dipasaran... cepat je habis...
;)


kalau rasa nak promote kat memeber pun dialu2kan.. hehehe...
sebab aku pun busy bekerja..stok hanya diambil sekali seminggu pada hari Sabtu..
jadi place your order before Saturday morning for every week... =)


aku pakai untuk diri sendiri..sebab tu berani promote keselesaan dia... hehehe.. 

8 comments:

MARIA AWI said...

Cantiknya yg ada lace tu.... :)

Jemput jalan2 ke blog saya juga,salam suai kenal...
http://bit.ly/1jJjvJR

Irna said...

salam, ada stok lagi ke ni? warna nude/skin tu?

Irna said...

Salam, ada stok lagi ke ni..yang color nude/skin tu?

Anonymous said...

Camner nak order ni....kita xde fb....

Anonymous said...

erk murah nyer

ryiennaz said...

Simple dan menarik, saya suka...

kb8282 enterprise online store said...

Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian kanak2 murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.

layari blog kami di http://kb8282onlinetempah.blogspot.com & http://s1000.photobucket.com/user/kb8282enterprise/library/

MyLovelyApparel said...

sweet nya blog you.... collection pun cantik.....
jom singgah blog saya MyLovelyApparel
http://mylovelyapparel.blogspot.my/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...