header flash

Thursday, March 13, 2014

:: ARJUNA BETA ::

Assalamualaikum...
alhamdulillah kesihatan dah makin ok..
cuaca yang panas sangat... aku tak tahan..
pening...
2 hari MC...
duk umah tak lekang dengan air...
air kosong utk minum.. dan air utk basahkan kepala...
kepala kering jek... mai la pening tu..
kalau basah... ok..bertahan...
tapi xleh berdiri lama2 sangat... nnt off balance....
huhuhuhu.... Duyung jadian ke aku ni?
tapi kalau time terbaring tu... gaya macam dugong... hahahaha...
Kesan panas sgt skrg ni...
Cuaca panas yang tak sampai takat didih ni pun dah rsa xsanggup nak bjalan and terdedah tgh panas... mcm mana kat akhirat nnt ye? Dah la amal pun xdak banyak sangat... T___T



dapat 4 jenis ubat... bertahan la sikit..
harapnya esok kembali sebagai manusia normal yang sihat...
bosan weih tersadai xlarat nih...
stressed..
sebab dalam kepala banyak sangat kerja nak buat...
tp kurang daya....
Ni tara 2 hari xsihat punya melahap ni.. nasi xpyh kira la..bertambah... maka nikmat Allah yang manakah yang perlu aku dustakan? Huhuhuhu... 


ok.. ok... tamat cerita kesihatan diri...

Pernah kenal nama Fynn Jamal?
aku xkenal dia sangat...
apatah lagi kalau nak declare kenalan rapat..
sumpah tidak..
aku kenal nama fynnn jamal ni pun setahun yang lampau...
tika negara digemparkan dengan kes Lahad Datu..
di kala ramai rakyat yang mencipta spekulasi dan menghentam kerjaan dengan teori2 sampah dan cerita2 bodoh yang tidak menghormati jasa orang yang mempertaruhkan nyawa untuk mempertahankan negara...
Fuhhh...putus nafas sat pjg sgt ayat hahahaha...
muncullah statement2 fyyn jamal di FB beliau yang menusuk kalbu membidas semua kenyataan kenyataan tidak berasas tu...
ok..aku suka dengan gaya bahasa fynn jamal... memang suka sangat..
start dari situ aku google cari pasal fynn jamal..

kuar maklumat yang aku dapat...
dia seniman...
sumpah..xkenal... then tengok senarai lagu dia... ada tajuk 150 juta kali...
eh.. macam lagu Ainan Tasneem bekas anak murid aku nyanyi je..
abaikan..
tengok lagi..dapat maklumat,..
beliau pernah pohon sumbangan untuk pembedahan anak dia beliau yang masih kecil akibat masalah jantung..... huhuhu...xtau pun psal tu masa tu,,, maaf tak dapat menyumbang...
nama anak beliau,,, "Bakti Arjuna Fitri"...
puitis nama tu.. memang dalam maksud..sampai ke hati....

itu jelah cerita yang aku tau pasal beliau...
dari follow FB beliau... aku follow Instagram beliau...
seronok tgk gambar2 diorg satu family...
dekat di hati rasanya...
dan baru-baru ini...
sebulan dua yang lepas macam tu..
baru aku tau...
rupa2nya anak beliau itu anak angkat rupanya...
lagi terharu rasa...
rezeki dari Allah ada dalam pelbagai cara dan bentuk...
dan.. kalau tengok muka Juna... memang ada iras2 Fynn dan husband...
=)

Ada iras x sophea dgn juna? Hahahaha... aku ni kadangw rsa diri aku ni bongok sangat...sbb skrg ni pun kdg2 aku terfikir.... siapalah jodoh sophea nnt? Kat mna ek dia skrg? Hahahaha...  dasar paranoid ;p
Arjuni beta ni kadang2 dia punya lasak sama level dgn arjuna... hohohoho... 

comel kan Juna? Semoga membesar dengan sihat dan kasih sayanang melimpah ruah dan Rahmat dari Illahi...




untuk korang.. meh layan lagu Fynn Jamal... tajuknya... Arjuna Beta..... bisikan hati para ibu...
 thorbaekkkkkk  dari Fynn Jamal..!! layak menang AJL 2014 nih... serious... xtipu...



p/s : aku beli camera instax sebab suka tengok Fynn Jamal buat koleksi gmbr instax Juna... tapi koleksi gambar Sophea xdela sebanyak Juna... mahal kot filem tu... sekeping rm2+.. sengkek la mama & papa nak beli banyak2 hahaha....


Arjuna Beta 2.0




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...