header flash

Friday, March 21, 2014

:: MUSIM BUNGA DI PARIT BUNTAR ::

Assalamualaikum...
Perghhh..tajuk mcm gempaq kan...
Musim bunga la konon...
Hahahaha..
Tapi serius...
Tadi balik kerja...
Terasa kejutan pemandangan...







Seb baik pemandangan je macam musim bunga...
Cuaca masih panas...
Kalau la sejuk berangin sepoi2 bahasa...
Maunya aku parking kat tepi turun menari Para-para sakura kat tepi jalan tu wahahahaha....

Beginilah insan yang xberpeluang nak ke Jepun lagi..
Officemate Mr AF yg Japanese dah nak balik Jepun... mcm boleh la nak mnompang kalau pi Jepun....
Tp xpelah...
Tunggulah 2,3 tahun lagi...
Tggu Sophea besar sikit..
Baru seronok nak jalan-jalan...
Baca travelog kwn2 yang melancong dengan anak kecik mcm rumit jek... baca cerita pun dpt rsa kerumitannya... kalau nak lalui xtau la... or aku ibu yang x tabah? Wahahahaha...

Ok lah...
Nak sambung packing barang...
Doakan perjalanan kami anak beranak selamat...
Nak pi KL seminggu je pon...
Tapi aku dah pening  nak packing..
Barang Sophea la... rsa mcm ada je yg xcukup...last2 sebondol hahahaha...


1 comments:

HASRUL HASSAN said...

Memang istimewa di Parit Buntar, macam rasa kat korea lak ...

www.hasrulhassan.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...