header flash

Tuesday, April 1, 2014

:: PILOT FRIXION ; ISTIMEWA UNTUK GURU KELAS ::

Assalamulaikum...
Hurmmmppphhhhhhhh..... (sedut semangat selepas seminggu bercuti)
 seb baik sebelum cuti dah pulun stay up tanda paper budak... sbb tu cuti sakan iolss... ;p

Ok.. hari ni nak cerita pasal pen..
Pen pilot...
Bukan pilot juruterbang...
Aku xde cerita nak sebut psal MH370 dah...
Cukup2lah 2,3 entry sebelum ni...

Ok..kembali kepada landasan...
Aku nak cerita pasal pen pilot frixion...
Actually segan nak cerita sebab takut terserlah kejakunan aku...
Tapi 2 hari lepas ada junior aku post pasal pen ni kat facebook...
Baru aku realize.... ramai lagi yang xtau pasal pen ni..
Jadi..marilah aku nak kongsi cerita pen yang sgt istimewa untuk guru kelas...

Kenapa guru kelas?
Sebab guru kelas kena tanda buku register...
Dan buku register adalah buku yang xleh guna liquid... kalau tersalah tersilap sikit... memang senak mata selirat otak nak tengok...
Aku la tu... selalu ada je silly mistakes dalam buku register tu...
Ni masa saat2 jiwa gundah pasal entry PBS .. otak gelong...xprasan sorang budak pindah kuar huhuhu... natijahnya terpaksalah aku mengadap kesilapan ini dengan perasaan sebal dan terpaksalah kawan kat sebelah aku dengar aku merungut tiap kali nampak comot2 ni...huhuhuhu..


Maka...sorang cikgu ni pun hadiahkan aku pen ni... 
Aku siap conteng lagi buku register...



Pastu aku padam..
Tadaaaaaa.....!!!!
Ha...!!! Nampak x???
Boleh padam!!!!!!
So..dengan adanya pen ni... guru2 kelas xperlu susah hati nak isi bahagian info kat depan tu...klu tsilap sikit2 boleh padam... momantai.... ;p

Harga pen ni RM7 sebatang.. murah giler... kalau kata harga dia RM70 pun aku sanggup beli...asalkan aku xpayah stressed tgk buku register comot... huhuhuhuhu...


Ok..sekian entry aku... ini bukan entry berbayar tau...just khidmat komuniti hehehe...

P/S: aku rasa aku ni xde la buta teknologi sangat...tapi kenapa aku xtau tentang kewujudan teknologi pen ni sebelum ni???? Kenapa??? Kenapa???


3 comments:

Anonymous said...

Aie niza x smpat ke kt sni hr tu smua pakat beli pen tu..tp last2 x brp guna sgt sbb klu duk tgh panas nnt tulisan tu lma2 blh hilang..huhu

Tri Zam said...

Assalamualaikum. kat mna blh dapatkan pen nie erk???

HAWA GHANI said...

kalau dalam register boleh tahan lama tak?...boleh kot.. sebab tak kena panas.. dan tertutup aje.. kan?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...