header flash

Wednesday, April 16, 2014

:: WORDLESS WEDNESDAY ; BIG SURPRISE FOR SOPHEA ::


Hari ni tetiba dapat pesanan "Nieza, ada barang sampai kat ofis.."

Bila pi kotak besar bapak... Nama Sophea..
Untuk Sophea... suspen bila tgk amount tu...

Memang besar kotaknya.. 
Memang suspen...sebab aku xde beli barang online... MrAF pun xde... 


Tarzan in the house.. ko nampak mainan dan bantal bersepah... memang kerja dia tabur satu rumah... sesak mata ok..tp demi anak yg nak membesar...aku layankan je... huhuhu...

Bukak-bukak..tadaaaaa..!!! a really big teddy bear..

Bagus...!!! Dah ada pengganti mama utk di ride... hehehehe...
Perghhhhh.....lg besar dari MrAF..aku xberani nak ambik gmbr dekat2 dgn MrB sebab takut nampak aku lg besar dr MrB... Hahahaha... Takut nak menghadapi kenyataan hahahaha

Rupa2nya.. ex-students bagi hadiah kat Sophea... huhuhuhu...terharu.... 
Muka bahagia beliau diapit oleh semua kawan2 beliau... terus kecik BOBO lepas wujudnya MrB... hahahaha... 

Sebut pasal mainan..Sophea xde banyak mainan...sebab aku & MrAF malas nak tgk bersepah... sebab dah tau dah.kalau beli dia main kejap jek..pastu dia akan cari remote TV, kotak tictac, botol mineral, mangkuk plastik, handbag mama, purse mama, jam papa, spec mama&papa.. pendek kata dia suka main dgn benda yang bukan mainan... mainan yang beli utk dia akan banyak tersadai kat tepi.. nasib la Sophea dapat mak bapak xhappening hahaha..

Actually...MrAF yang agak strict pasal beli  hadiah ni... aku macam biasa la.. kaki membeli.. tapi bila cakap nak beli kereta besar remote tu..dia akan cakap.. "xpayah...semak rumah...
Nak main sewa kat tepi sungai jek".. tepi sungai membawa maksud Dataran Sungai Kerian... 
Nak beli yang ride tu.. "xpayah..bahaya..nnt dia panjat jatuh"..

Ok fine...xpayah beli semua..
Seb baik ada ex-students yang baik hati bagi teddy bear... sebab kalau bukan Sophea yang peluk...aku la yang peluk.. aku kan pencinta teddy bear... hahahaha..

Tenkiu ex-students... semoga maju jaya dalam hidup.. ;)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...