header flash

Friday, May 30, 2014

::PHOTOSHOOT JONHSON & JOHNSON BABY CONTEST::




Alkisah...
Petang sabtu yang lalu...
Pi Billion beli barang2 rumah...
Antara barang rumah yang dah habis ialah shower gel...
Mmg biasanya guna Shokobutsu or Dettol jek..
Tapi sebab dah bosan..aku pi ambik Johnson ph5.5... baru jek masukkan mandian tu dlm bakul...
Mai la sorang amoi ni... promoter johnson baby..
Dia cakap kalau beli product Johnson rm15 above...dapat join pertandingan baby johnson...
Malas nak layan...
So bagi alasan...
"Saya xbawak gambar"...
Dia pun cakap..
"Xpe.. bwk borang ni.. kepilkan dgn resit.. bawak pi kedai gambar kat sebelah.. FOC"...



Perghhh..dengar FOC.. terus terpengaruh..
Letak semula ph5.5... ambik mandian baby johnson..
Gasaklah tua2 pkai sabun baby pun..
Yang penting ambik gmbr kat studio free.. wakakakaka...

Tapi..kami xpi petang Sabtu tu..sebab dah lewat.. sebab nak bersiap2 nak btolak pi Langkawi.. hehehe.. yg tu aku cerita dalam entry lain..

Maka...
Malam tadi..
Even hujan..
Kami kuatkan semangat pi kedai gambar tu..
Sebab...
30 Mei beesamaan esok dah tarikh tutup penyertaan.. huhuhu...

Inilah hasilnya...






Ini adalah gambar yang disnap guna hp... gmbr dr studio lagi seminggu baru siap.. huhuhu..


Mmg free... utk.gmbr yang dia htr utk contest sahaja...
Sayang lak balik tgn kosong...
Maka...
Ambik la pakej baby photoshoot...
Rm28.00.. 4 keping 4R & 1 keping 6R..
Rsa xpuas ati sbb unplanned... klu tau nak amik yang pakej aku bawak 2,3 helai baju...
Huhuhu...sayang lak rsa rm28 utk gmbr ni jek... dasar kedekut hahahaha..
Seb baik MrAF cakap next time bawak baju banyak2 utk pakej lain.. yeeeehaaaa!!!
Tapi actually still rsa xske..sbb rsa membazir jek amik gmbr kat studio.. rsa mcm "pedehal nak amik gmbr kat studio... dslr dah ada...editing software ada...amik gmbr sdiri pun cantik jugak"... and memamg aku ske amik gmbr anak aku.. umur setahun lebih nih.. dah beribu keping gambar dia.. muak org duk tgk gambar anak aku kat fb & instagram.. hahaha..nasibla wei..anak aku baru sorang.. tlebih obses kat anak sendiri lagi...hahahahaha..

Pastu skrg ni..otak aku duk berselirat fikir... org kedai tu hantar xgmbr Sophea? Esok dah tarikh tutup...sempat ke x? Huhuhuhu... kalau xsempat nak wat macam makan..anggaplah xde rezeki utk aku and rezeki kelapangan utk korang.
 Kalau x mesti aku paksa korang untuk vote anak aku hahahaha...


Satu lagi yang menyeliratkan kepala otak aku ialah borang permohonan HLP aku.. hari selasa hari tu baru hantar JPN untuk pengesahan Pengarah.. lambat sebab ada masalah teknikal pasal surat opsyen bersara paksa tu... pastu hari ni Perak cuti umum.. xtau la urusan borang aku tu sampai level mana..sempat ke tak sampai ke KPM esok.. entahla..pasrah je la..sebab ada sesetengah perkara..even kita dah cuba sedaya mampu...tapi ada faktor luaran yang diluar kemampuan kita..kalau ada rezeki dapat..xde rezeki kali ni..kita apply lagi tahun2 seteruanya hahahahaha..

Ok lah.
Nak key in SAPS...
Dengan erti kata lain..
Aku dah siap tanda paper..pulun ok..
Boleh cuti goyang2 kaki... lalalalalala~~...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...