header flash

Saturday, May 17, 2014

:: SELAMAT HARI GURU ::

Assalamualaikum..
Actually badan penat...
Tapi since hari ni hari guru..
Maka nak jugak aku mencoret barang sepatah dua kata...
masa xgarang...hero... masa mengamuk...rasaksa... hahaha...

Xleh banyak2...
Sebab...
Perut mengah makan banyak masa jamuan kat skolah td xhilang2 lagi...
Hahahaha...



Hari ini 1st time sejak 5 tahun aku jadi cikgu...dapat sambut Hari Guru dengan sepenuh jiwa...
Sebab seharian majlisnya..
Kalau x sebelum2 nih..
Sambut 2,3 jam..pahtu budak rehat pahtu masuk kelas belajar seperti biasa...
Buang karan...
Baik xpayah sambut...
Buat sakit hati jek tau mcm tu...
Hilang feel..
*(Malas nak ulas panjang lebar... )

Hari ni konsep sambutan dia ialah makan2... mmg makan sungguh la...dengan nasi lemak, kuih talam 2,3 talam, mee kari, kuey teow, steam boat, nasi impit, satay, mcm2 lagi lah juadah..xlarat nak senaraikan semua...


Yang pasti..
Enjoy..!!!

Ada main tukar2 adiah...
Ni hadiah aku bagi..

Ni hadiah aku dapat...perghhh...penuh kereta ok.. hahaha..

Malam ni...aku  btungkus lumus...
Harap lepas ni ada lerkhabaran gembira...
Ceyhhhh..berani konon...nak kne reject awal2 buat la.. hakhakhak...

Ceyyyhhhh...!!! Baru apply dah verangan lebih hahaha...
Kat Uni pun xapply lagi..
Hurmmm...aku berchinta btolla nak isi2 borang nih...
Err...nak upah org blh x? ;p
Tapi serious nih... huhuhu ..

K...adios... nak tdo..

P/s: hr tu Guru Muda Kerian ada offer kot2 aku nak pi Sambutan Hari Guru Peringkat Kebangsaan... tp sebab aku kalut... lmbt reply kat diorg....melepas... huhuhu...hrp2 bila2 dpt pi... mesti makin semangat nyanyi lagu Guru Malaysia tu kan... huhuhuhu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...