header flash

Saturday, May 31, 2014

:: TANGGUNJAWAB BERGANDA ::

Ni nak luah perasaan laju2...


Bila kita jadi ibu..
Tanggungjawab kita makin bertambah..
Kalau dulu masa bujang jaga diri sendiri jek...
Dah kahwin tambah tanggungjawab jaga hal suami...
Dah ada anak..tambah lagi satu tanggungjawab untuk dipikul...

Contohnya..
Nak pergi kenduri...
Selain fikir nak pakai baju mana..kena tumpang fikir untuk suami & anak sama...

Dan masalah aku dari zaman bujang ialah..
Bila bukak jek pintu almari....
Termenung dulu barang 5,6,7 minit..
Xtau nak pakai baju mana...
Rasa semua baju dah buruk...

Sekarang ni..
Tjangkit lak..
Bukak almari anak...
Termenung..
Xtau nak pakaikan baju mana...
Sebab rsa semua baju dah buruk..

Suami?
Bila cakap xde baju jek...
Terus wat muka..
"Tiap2 bulan duk beli baju...bila nak pakai asyik cakap xde baju"...

Entah...habit kot...atau memang semua perempuan macam tu..?
Bukak almari jek..perasaan xde baju baru tu terus menghantui... hahaha..
Errr...ke aku sorang jek spesies mcm ni? Huhuhuhuhu...

Tambah2 kalau baju untuk anak... boleh kata almost setiap minggu aku beli baju untuk anak aku..tp still rsa xde baju utk dipakaikan.. dasar nafsu nafsi...

Ok..aku pun xfaham apa motif aku tulis nih...tp dah tulis...publish je la.. hahahaha..
K bye..
Assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...