header flash

Saturday, June 28, 2014

:: SALAM RAMADHAN 2014 ::

Assalamualaikum..
Pejam celik pejam celik...
Dah masuk bulan Ramadhan...

Xde nak cakap panjang cuma nak mintak maaf kalau aku or MrAF or Sophea ada salah dan silap dengan korang....
Nak wat mcm mna..
Nama pun manusia...
Mmg banyak lah kesilapan yg dilakukan samada sengaja atau tidak sengaja..
Salah korang? Jgn risau.. aku maafkan semua... ;)

Nasihat utk diri aku sendiri nih... tapu share sini blh la sama2 saling ingat mengingatkan...kan..kan...

Aku tau aku ni jenis tak makan konfem lembik... so kne hindarkan diri menjadi kurang produktif... dan yang last tu... posa belum...dah kalut persiapan raya dah ni.. wuwuwuwuwuwu....
T__________T

Harap dapat berubah menjadi insan yang tinggi keimanannya...

Sekali lagi...
Salam Ramadhan...
Selamat beribadat...
Selamat berterawikh...


Aku?
Terawikh berimamkan MrAF je la kat rumah...
Nak pi masjid mmg xmampu dgn Sophea ni...
Klu MrAF pi masjid.. xaci r aku xdpt pahala berjamaah...
Jadi better aku berjemaah dgn MrAF kat umah...
Hehehehe...



P/S: kepada yang masih bujang..yang belum ada anak kecik..rebutlah peluang untuk beribadah di bulan Ramadhan ni.. sebab bila dah ada anak ni... mmg susah lah... nak sembahyang terawikh kat surau tu adalah sgt mencabar macam ekspedisi nak daki Gunung Kinabalu lah rsa susahnya... huhuhuhuhuhu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...