header flash

Sunday, September 14, 2014

:: CERITA SEDIH ::



Cuti sekolah dah bermula...
Kakak aku sefamily balik ke Utara...
Tapi..aku xdak feeling cuti2 lagi ni weih...
Selagi xselesai intview HLP tu...selagi tu la jiwa huru hara...
Yang menjadikan jiwa lebih huru hara ialah proposal xsiap2 lg ni.... T_____T

Dan.. khabarnya calon intview utk HLP ni dlm anggaran 1000 orang... tawaran hanyalah untuk 60 atau 70 orang je... wuwuwuwuwu..sedihnya jd cikgu.. punya susah nak dpt study fulltime.. T__________T

Pastu hari ni walaupun hati pasang niat nak siapkan proposal.. tp niat tu



xkesampaian la... banyak sgt godaan... maka haruslah letak laptop kat tepi dan berjimba2 dgn keluarga... pi pusing2 bandar Parit Buntar....








pi Pulau Aman...



proposal xsiap2 lg... maka balik tu gigih siapkan...pbetulkan yg mna salah... (untung kan ada abang lecturer...boleh check format proposal hehehehehehehe...) .. maka siaplah proposal...tapi xprint...and x binding lagi... T_____________________T

Actually...xcukup sedih lagi tu... tu sampingan kepada cerita sedih utama...
Cerita sedih yg utama ialah cerita ni....
Dulu.....
Aku selalu kata mak aku gemuk...
Tadi... nak pi Pulau Aman tu.. aku xbawak baju extra... then......
Aku boleh share baju mak aku....
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
T_________________________________________T

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...