header flash

Wednesday, September 10, 2014

:: WORDLESS WEDNESDAY : BISNES KAWAN-KAWAN ::


Penat nak togelkan mereka...

Tadaaaaa......!!! Dah togel... hehehe.. semua untuk "Sang Putra"... tp yang atas tu utk sang Putri la... hehehehe... 

Suke...!!!
Suke...!!!
Order 4 bulan lepas...
Mggu ni dah smpai..
Tp xpela..
4x bayar...
Sambil2 tunggu shipping kan..
From UK uolssss....!!
Hah!! Xpercaya???
Ha.. ni bussiness senior saya...
Direct from UK..
Kalau berminat..
Search la facebook Aimi Eazy-Shop... 
Macam2 brand ada.... harga pasti the best because she'll alert us when there is sale in UK... ;)

Yg dalam sampul poslaju tu pulak benda alah ini...

Polisi insurans Sophea... tgk2 ada tabung.... ooo... nak suruh aku ajar Sophea menabung  dr kecik baru lah tua2 xboros mcm aku... hahahaba... 
klu berm boleh kontek classmate aku ni.. Anies... 019-2579211.. mmg the best la Anies ni... nama samaran.. Markonah.. hahaha.....

Ok... nak berehat sat... sehari dua ni kena serangan xpuas nak bernafas... tension aku.. xtau nak buat mcm mna.. 


Ha.. bulan puasa hari tu.. Tesco ada buat promosi ni..
Murah amat ok... tp sebab boycott tesco...aku xpi beli la.. tapi tiap2 hari duk terkenang2... sampaila last week.. Seng Heng adakan promosi sempena anniv ke 25... ada promo kuali ni..harga sebijik mcm ni.. tapi aku lmbt tau.. aku pi nak beli tu... harga dah jadi rm109 dah.. uwaaaaaa... patah hati berketul2... uphhh..xpelah.. next time klu Tesco offer lg.. aku nak pi beli jugak la.. ala... boleh la.. kuali ni sebijik jek.. boleh la..boleh la... huhuhu...alertkan aku ek klu ada sale.... 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...