header flash

Thursday, January 1, 2015

:: GOODBYE 2014...WELCOME 2015 ::

Ok.
masa tinggal setengah jam je lagi sebelum 2015 muncul..
Gambar En Google


masa terbazir duk nak buat yg new year FB tu... 4x aku customized...pastu smua failed...pastu aku hangin..dah..!!.xmo buat... majuk...!!

Ok..
kembali ke entry laju2..

2014
Secara keseluruhannya sgt hebat bagi aku...
personally la...(xambik kira MH370,MH17,QZ8501 & Sophea warded, mak & ezry kne denggi.. biras & tok sdara meninggal..& banjir besar... ) al fatihah untuk kesemuanya... ;(

Walaupun azam.2014 nak kurangkan 8kg mmg totally failed... aku xnaik atas penimbang pun sebab rasa macam bukan kurang 8kg...tapi naik 8kg adalah.. choiiii... xpe..kita letak tepi dulu lemak2 tepu tersebut...
Nnt tahun 2015 kita sebat lemak2 tu hokkay.. kita mulakan diet kalori.. umphhh...!! Semoga kurus selim melim hahaha.. errr...ape?  kalau mngandung pastu bersalin pastu jaga makan lagi senang slim? Hurm.....akan dipertimbangkan....semoga ada rezeki hehehe..

2014 sgt amazing..
sebab aku jadi ala2 jadi retis gitu..
Bila aku search nama Hasniza Ibrahim kat Google hahahaha.. 
*retis la sgt..trauma ok..klu gi mna2 terus xpkai nametag..trauma.. hahaha..
Tapi ok what...boleh jump pengarah face to face... hahahaha.. *(gelak xikhlas) ;p

Tapi the best part.. tetiba bertambah reader...smgt sikit aku nak.merapu.. hahaha..ok..azam.2015...nak lebih rajin hapdet blog... klu xleh sehari sekali...seminggu sekali aku cuba hapdet...memang bayak pun benda aku nak tulis sbnrnya....tp klu sunyi jek... paham2 la ek... hahahaha..

Lagi satu yang best 2014  ni...dpt peluang untuk interview HLP tapi sayang 16juta kali sayang... xdpt... hahahaha.. sedih kot... ye la..interviewer tu siap puji melambong2 lagi kot... berbunga la hati aku bajet dapat.
skali kuat result.... hampa... mereka sekadar bertanam tebu dipinggir bibir... wuwuwuwuwu..

*Xtau nak.masukkan dlm azam ke x apply HLP ni.. sebab rasa renyah ya allah.. huhuhuu..


2014 jugak dengan rasminya dah memiliki Sang Putera... maka 2015 ni xleh nak merayap2 sgt la mcm tahun2 sebelum ni..agenda lebih kepada terperap bermanja dengan Sang Putra je la.. *(padahal duit xde sbb dah start pembiayaan sang putera wuwuwuwuwu)... papepon..semoga azam hujung tahun 2015 menjadi kenyataan? Azam ape? Hehehehe...rahsyiaaaaa....

Overall.. 2014 sgt awesome... !!! Impian nak pegang salji pun terlaksana.. syukeeeeee...

Hope 2015 will be better...!!! Insya Allah.. ;)

Ok...sekian dari saya bagi tahun umur 20-an.. pasni dah masuk 3 series...  huhuhuhu... semoga amal seiring dengan pertambahan usiaku..

 Abu Hurairah r.a. berkata:

"Setiap kali datangnya tahun baru membuat aku risau dan resah kerana semakin singkat umurku semakin dekatnya ajalku, semakin tipisnya waktu pengampunan Allah terhadapku dan semakin dekatnya hari perhitunganku....."  =(



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...