header flash

Wednesday, February 25, 2015

:: WORDLESS WEDNESDAY ; HAPPY 2 YEARS OLD PRINCESS SOPHEA ::


Satu lagi cerita dari arkib negara..
birthday Sophea sebenarnya pada 2 Feb 2015..
mak dia kan PM..tu busy xhengat xsempat nak hapdate hahaha..

tahun ni xde party..



kita sambut kita2 anak beranak je..

Tema: Doraemon.. sebab kami bertiga dah montel mcm Doraemon hahaha...

Anak branak Doraemon... ;p




Xtau nak bagi adiah ape...plannya nak beli kreta besar tu...tp ini budak xmenunjukan sebarang minat terhadap benda alah itu.. dia punya konsep...klu anak xmau..xpayah beli..kurang bersepah rumah hahaha... BS pulak nak belikam basikal.. tp sma mcm kereta tadi..dah kat kedai basikal..BS kata dia buat xheran.. hahaha.... selamat duit BS hahaha..


Ayah Chik bagi 'cish' *(read:fish) kat Sophea... nama dia Opie!!!

04 Feb 2015... celebrate kat skolah Sophea lak..

Kat sekolah tema : Frozen *(Ana Echa klu Sophea sebut hahaha)

Hasil tangan ex-student =)

Gigih malam sebelum kejadian tu mama duk wat pack nih.. hahaha.. 

 

Dah umur 2 tahun dah anaknda beta... mulut makin petah...xbrenti potpetpotpet.. tapi kerenah makin banyak... ada kerenah yang buat aku naik angin...ada kerenah yang buat aku gelak terbahak2.. tapi yang pasti semua anak ada fasa macam ni.. fasa sel2 otak berhubung namanya..tapi memang menguji kesabaranlah.. makin umur 2 tahun..makin rasa susah nak kuar jalan2..aktiviti di rumah lebih selesa untuk anak2 ni.. phewwww...~~.. apa yang Pasti.. mama & papa sayang Sophea sangat..

Semoga membesar jadi puteri solehah..dan dibawah rahmatNya..  =)

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...